בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הנוף הפרגולה החשמלית היא תוספת מהפכנית ומרהיבה לאזורי הבית החיצוניים. היא ממזגת פונקציונליות עם אסתטיות ונראית נפלא בין שהיא מותקנת במרפסת, ובין שהיא מותקנת בחצר הבית. אין ספק שככל שהביקוש לפרגולות חשמליות עולה, כך עולה גם המחיר שלהן. עם זה, המחיר של הפרגולה החשמלית מושפע מגורמים רבים.

חולמים על פרגולה מתכווננת בלחיצת כפתור במרפסת או בחצר? הגעתם למקום הנכון. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת עליה ועל המחיר שלה.

 

האלגנטיות בשיאה – פרגולות חשמליות

פרגולות חשמליות הן שם נרדף לעיצוב עכשווי מתוחכם, ובחלוף השנים שדרגו את אזורי הבית החיצוניים ושינו לגמרי כל מרפסת וכל חצר גם בחזות וגם בתכלית. לפני שנדבר על פרגולה חשמלית מחיר, נדגיש שהקסם שלה טמון לא רק במראה המודרני והמלוטש אלא גם בפונקציונליות הדינמית שנעזרת בטכנולוגיה חשמלית.

פרגולות חשמליות מונעות בכוח החשמל ומאפשרות ויסות הרמוני של אור טבעי ואוויר, התקנת מערכת תאורה משוכללת, התאמה לתנאי האקלים ושמירה על הניקיון.

פרגולת אלומיניום חשמלית

 

להאיר את המרפסת – פרגולות חשמליות בחללים קומפקטיים

רוצים לדעת על פרגולה חשמלית מתקפלת מחיר? אם אתם גרים בבניין רב־קומות, והמרפסת שלכם לא מקורה, המשיכו לקרוא. כי גם לעירוניים שחולמים על אזור חיצוני מעוצב, מגיע להגשים חלום, ופרגולות חשמליות הן המתאימות ביותר למרפסות בלב העיר בין שהן קטנות ובין שהן גדולות.

הכוונון החשמלי של הגג ושל הסוככים עוטף את המרפסת בשלמות, מרחיק עיניים סקרניות, שומר על הפרטיות של בני הבית ומאפשר להם ליהנות מרחבה חיצונית פרטית מושלמת במרפסת הביתית. כשמדברים על פרגולות חשמליות, מתכוונים לפרגולות מתקפלות עם גג חשמלי שנפתח או נסגר, עם רפפות חשמליות מתכוונות, עם סוככים צדדיים שעולים ויורדים ועם מערכת תאורה מובנית.

אך חשוב להבין שאין צורך להשקיע בכל הניואנסים האלה, ואפשר לבחור רק אלמנט חשמלי אחד כמו קירוי או רפפות מתכוונות או סוככי צד וליהנות מכל היתרונות של פרגולה חשמלית. כל אחד מהניואנסים האלה משפיע על מחיר הפרגולה, וכולם יחד מייקרים אותה מאוד בלי קשר לגודלה ולאיכות חומרי הגלם, שהם הבסיס לתמחור. טווח המחירים של פרגולה חשמלית למרפסת נע בין 6,000 ל־1,000 ש"ח למטר רבוע, ותלוי כמובן במאפיינים שלה.

דפנות מסך חשמליות בפרגולה

 

נווה מדבר בחצר הבית – פרגולות חשמליות בתפאורה רחבה

לעומת פרגולות חשמליות במרפסות עירוניות הפרגולות החשמליות בחצרות הפרטיות הן נקודת מיקוד מרתקת בתפאורה הטבעית של מרחבי הבית החיצוניים. אז לפני שנדבר על פרגולה חשמלית נאספת מחיר, נבין שבחצרות פרטיות גודל הפרגולה הוא הגורם העיקרי המשפיע על מחירה. פרגולות חשמליות בחצרות גדולות בהרבה מפרגולות במרפסות ומצריכות קירוי נרחב ועיצוב מורכב, ולכן המחיר למטר רבוע גבוה מאוד.

טווח המחירים של פרגולה חשמלית בחצר הבית – מעץ, אלומיניום או ברזל – נע בין 1,000 ל־3,000 ש"ח למטר רבוע ומעיד על חומרי הגלם ואיכותם, על העיצוב ועל התפעול החשמלי. הגודל של חצר הבית משפיע על עיצוב הפרגולה ומאפשר הוספה של תכונות מובנות שמעצימות את חוויית השהייה בה. גם אם מחיר הפרגולה החשמלית בחצר גבוה, מדובר בהשקעה משתלמת שתשפר את חזות הבית, תעלה את ערכו ותלווה אתכם לאורך כל החיים.

פרגולה נאספת

לפענח את המחיר – מה מייקר את הפרגולות החשמליות?

רוצים לשמוע על פרגולה אלומיניום חשמלית מחיר? אולי תופתעו לגלות שיש כמה פרמטרים שמשפיעים על מחיר הפרגולה בין שהיא מותקנת במרפסת, ובין שהיא מותקנת בחצר:

 

אפשרויות הקירוי – חשמלי או קבוע

סוג הקירוי משפיע על מחיר הפרגולה החשמלית. אף על פי שעיצובים מסוימים כוללים קירוי קבוע, יש עיצובים עם רפפות מתכווננות שמאפשרות שליטה מלאה באור הטבעי החודר פנימה והגנה מפני משקעי החורף. קירוי חשמלי משפיע על המחיר אך משתלם לאורך זמן.

סוכך חשמלי למרפסת

מערכת תאורה מובנית

מערכת התאורה בפרגולה מנעימה את האווירה ומאפשרת ויסות איכותי של עוצמת האור. אומנם מערכת התאורה מובנית, אך היא יכולה להיות פשוטה או מורכבת לפי הצרכים המשפחתיים וההעדפות שלכם. כדי שהפרגולה שלכם תיראה מרהיבה בשעות הערב והלילה, וכדי שהאירוח בפרגולה יהיה מדהים, תוכלו לבחור בתאורת לד חכמה ובנורות בצבעים רכים ונעימים. הביאו בחשבון, עם זה, שככל שמערכת התאורה מורכבת יותר, מחיר הפרגולה גבוה יותר.

 

רפפות מכווננות

רפפות חשמליות מתכווננות משפרות את היכולת שלכם לשלוט באור השמש בקיץ ולהגן על הפרגולה מפני הגשמים בחורף. סוג הרפפות, איכות חומר הגלם ורמת האוטומציה משפיעים על מחיר הפרגולה. ככל שהחומרים איכותיים יותר, כך הם עמידים יותר בפני תנאי האקלים ויעזרו לכם לשמור על העמידות של הפרגולה בחלוף הזמן.

 

סוככים חשמליים

סוככים צדדיים חשמליים מוסיפים למראה היוקרתי של הפרגולה. הם מוסיפים הצללה ושומרים על הפרטיות שלכם. הסוככים החשמליים עשויים מבד מיוחד, קשיח ועמיד ומוסיפים למחיר של הפרגולה.

סוכך חשמלי

 

להשקיע באלגנטיות של הבית – איזון בין עלות ותועלת

פרגולות חשמליות עומדות בפסגת העיצוב של אזורי הבית החיצוניים. בין שאתם מתקינים פרגולה חשמלית במרפסת, ובין שאתם מרכיבים אותה בחצר הבית, המחיר שלה גבוה בהרבה ממחירים של פרגולות רגילות.

אך על אף המחיר הגבוה, מדובר בהשקעה איכותית ומשתלמת שמשפרת את חזות הבית ומוסיפה לו ערך ובד בבד מאפשרת לכם ליהנות ממרחב חיצוני איכותי, מרהיב ופונקציונלי. אך אין זה אומר שאין פתרון לבעלי תקציב מוגבל. אפשר להתקין פרגולה חשמלית במרפסת או בחצר עם אלמנט חשמלי מובנה אחד או יותר לפי הטעם ולפי היכולת.

נישת הפרגולות החשמליות היא נישה רחבה שהולכת ומתקדמת וצוברת עניין וביקוש. בבתים רבים – גם במרפסות וגם בחצרות – אפשר לראות פרגולות חשמליות, ואין ספק שהן נראות נפלא, משפרות את חזות הבית ומעצימות את השהייה באזורי הבית החיצוניים. אומנם הפרגולה החשמלית יקרה יותר מפרגולה רגילה, אך היא תוספת איכותית לבית ותוספת מרתקת למשפחה. חולמים על פרגולה חשמלית יוקרתית במרפסת או בחצר? דברו איתנו. צוות המקצוענים של כתום עומד לרשותכם כדי להתקין לכם את פרגולת חלומותיכם היום.