סגירת חורף היא הפתרון האידיאלי למרפסת בימי החורף; היא שומרת על המרפסת יפה, נקייה ויבשה ומאפשרת לכם ליהנות ממנה גם כשקר וסוער בחוץ. בין שאתם גרים בבית צמוד קרקע, ובין שאתם גרים בדירה גבוהה בבניין רב־קומות, סגירת חורף נחוצה במיוחד בחורף, אך היא שימושית למדי גם בקיץ.

סגירת חורף לא חייבת להיות קבועה – היא יכולה להיות פתרון זמני למרפסת בחודשי החורף ולחזור לבוידם לקראת הקיץ. עם זאת, אנחנו די בטוחים שאחרי שתתנסו בה, תתאהבו ולא תסכימו לוותר עליה גם בקיץ.

החורף מתקרב? זמן להכין את המרפסת ולחפש את סגירת החורף המתאימה ביותר לכם ולצרכים שלכם. מוכנים לסגור את הקיץ ולפתוח את החורף? סגירות החורף של כתום מושלמות למרפסת שלכם ויעשו לכם חורף חם.


למה כדאי לסגור את המרפסת בחורף?

מזג האוויר החורפי עלול להזיק למרפסת אם היא נשארת פתוחה ואיננה מוגנת מהצטברות של משקעים ולכלוך. ולכן סגירת חורף למרפסת היא הפתרון הנכון לכל מרפסת. סגירת החורף משאירה את המשקעים בחוץ ושומרת על המרפסת יפה, יבשה ונעימה.

כולנו מכירים את הקור המקפיא של החורף ויודעים שהרוחות החזקות יכולות להיות מפחידות למדי. ולכן לא כדאי לוותר על סגירת חורף למרפסת ומומלץ להיערך מבעוד מועד ולהתקין אותה לפני הגשם הראשון. סגירת חורף שומרת לא רק על המרפסת אלא גם על רהיטי הגן ומגינה עליהם מפני רטיבות, עובש, ריקבון או חלודה.

סגירת חורף מקצועית תאפשר לכם לנצל את כל שטחי המרפסת ולשבת על רהיטים יפים, נקיים ונעימים בכל עת. כמו כן, סגירת חורף תאפשר לכם ליהנות ממרחב חיצוני מוגן, לשבת בו, לארח בו, לאכול בו ולעשות את כל הדברים שאתם אוהבים לעשות במרפסת שלכם גם אם קר בחוץ וסוער.

אפשר לשדרג את המרפסת החורפית בגופי חימום שיבטיחו לכם שהייה נעימה במרחבים החיצוניים של הבית בכל שעה ביום או בלילה. אין כמו האווירה המיוחדת של החורף, ומרפסת סגורה וחמימה היא תפאורה ביתית מושלמת לאווירה המיוחדת הזאת.

סגירת חורף במרפסת


סגירת מרפסת לחורף – לא רק בחורף

בניגוד לדעה הרווחת, סגירת מרפסת לחורף נראית נפלא לא רק בחורף; למעשה היא יכולה לשמש אתכם היטב גם בקיץ. סגירת חורף תשמור על המרפסת שלכם נקייה ויפה כל השנה. אומנם בקיץ אין משקעים מרגיזים, אך יש לחות רבה, רוחות מזרחיות חזקות והרבה לכלוך ואבק.

סגירת חורף תגן על המרפסת שלכם גם בקיץ ותרחיק את הלכלוך והאבק האופייניים לעונות החמות. מלבד זאת סגירת החורף תשרה במרפסת קרירות נעימה ותוסיף צל נהדר לכל שטחי המרפסת. במקום גופי החימום החורפיים אפשר להתקין במרפסת מאווררים וליהנות מאוויר נעים ומרגיע גם כשהשמש קופחת והטמפרטורות נוסקות.

סגירת חורף מצמצמת את עבודות הניקיון והתחזוקה הנדרשות במרפסת וחוסכת לכם את הטרחה הנלווית להן. אז למה להסתפק בה רק בחורף?


סוגים שונים של סגירת חורף למרפסת

יש סוגים רבים של סגירת חורף שמתאימות למרפסת הביתית, והבחירה בסוג כזה או אחר מושפעת בדרך כלל ממבנה המרפסת ומהצרכים וההעדפות של בני הבית. הינה כמה מהסגירות המבוקשות והמובילות למרפסות:

זכוכית נאספת למרפסת

זכוכית נאספת היא פתרון הסגירה האולטימטיבי למרפסת, ולכן אנחנו לא מופתעים מהביקוש לה. כיוון שהיא כמעט בלתי נראית ואפשר בקלות לאסוף או לסגור אותה, הזכוכית הנאספת היא סגירת חורף אידיאלית שמבטיחה לכם חורף חמים במרפסת הביתית.

יורד גשם וקר? אין בעיה, אתם יכולים לסגור את הזכוכית הנאספת, להשאיר את המשקעים בחוץ, להדליק את גופי החימום וליהנות מישיבה מפנקת במרפסת היבשה והחמימה; יום חמים, שמשי ונעים? אין בעיה, אתם יכולים לאסוף את חלונות הזכוכית, לפתוח את המרפסת לרווחה ולשאוף את האוויר המרענן. זקוקים לשטחי אירוח וקר בחוץ? סגרו את הזכוכית הנאספת, ערכו את השולחן במרפסת, שבו עם האורחים לארוחה משותפת והמשיכו ליהנות מהחום המפנק של הבית. זכוכית נאספת היא סגירת חורף מושלמת שלא תסכימו לוותר עליה גם בקיץ.

זכוכית נאספת


סוכך מסך – לפתוח ולסגור בלחיצת כפתור

סוכך מסך חשמלי הוא כיסוי חורף מושלם שמוסיף למרפסת הביתית מראה יוקרתי וחגיגי שאי אפשר להתעלם ממנו. הסוכך עשוי מבד קשיח ואטום אך עדין למראה; הוא מופעל באמצעות מנגנון חשמלי ובלחיצת כפתור; הוא אוטם את המרפסת, מונע חדירת משקעים, אבק ולכלוך, שומר על הפרטיות של בני הבית, מוסיף שטחי צל במרפסות גדולות ונראה נהדר

סוכך המסך הוא סגירת חורף קבועה; הוא נפתח כלפי מטה ונגלל כלפי מעלה וכמעט בלתי נוכח בימי הקיץ כשאין צורך לסגור את המרפסת ואפשר ליהנות מהחמימות הנעימה שבה. עם זאת, גם בקיץ אפשר להשתמש בו וליהנות מהיתרונות שלו, וזה אפילו מומלץ.


יריעות ברזנט למרפסת

יריעות ברזנט למרפסת הן פתרון סגירה זמני שמתאים במיוחד למרפסות בבתים צמודי קרקע או לפרגולות שמותקנות בגינה או בחצר. הברזנט עשוי מבד פלסטי קשיח ואטום שמונע חדירת משקעים למרפסת ושומר עליה יבשה, נקייה ונעימה.

אומנם הבד יכול להיות אטום, אך הוא בדרך מומלץ להתקין יריעות שקופות כדי לאפשר ליושבי המרפסת לצפות בנוף היפה ולהתרווח בחמימות הפנימית המפנקת. בימי חורף שמשיים ונעימים אפשר לפתוח את הרוכסנים המחברים את היריעות זו לזו ולגלגל אותן כלפי מעלה. כשהגשם שוב מתחיל לרדת אפשר לסגור אותן במהירות ולשמור על המרפסת יבשה. אפשר להציב במרפסת הסגורה גופי חימום ולהוסיף לחמימות הטבעית של היריעות.

בסוף החורף אפשר להסיר את היריעות מהמרפסת, לקפל אותן ולאחסן אותן עד לחורף הבא. נשמע פשוט? זה באמת פשוט. אתם מוזמנים לנסות.


סגירות חורף למרפסת עם כתום

החורף מתקרב, ואתם רוצים לשמור על המרפסת הביתית יבשה ונקייה? אתם לגמרי צודקים. מגיע לכם ליהנות מחורף חמים ויבש ומסגירת חורף איכותית. לא יודעים איזו סגירת חורף מתאימה למרפסת שלכם? דברו עם הצוות של כתום ותקבלו המלצה לסגירת חורף מושלמת.

בין שאתם רוצים פתרון זמני לחורף, ובין שאתם מעדיפים פתרון קבוע שישמש אתכם גם בקיץ, בכתום תמצאו את כל האפשרויות שיתלבשו היטב על המרפסת שלכם ויתאימו לצרכים שלכם. כי גם בחורף וגם בקיץ מגיע לכם ליהנות מסגירות החורף העמידות והמצוינות של כתום וממרפסת יבשה ונעימה. אז דברו איתנו, אנחנו כאן בשבילכם.

למה לסגור איתנו

מה אומרים עלינו?

חיפשתי סגירת חורף בירושלים והסביבה למספר מסעדות שברשותי עד שהגעתי לכתום. מאז שהכרתי את יהודה הבנתי שאין לו תחליף. כתום הרכיבו לי מספר לא מבוטל של סגירות חורף וכל אחת מוצלחת מקודמתה. השירות שלהם מדהים והאנשים משכמם ומעלה.

כאשר נתקלים בעבודות של חברת כתום אז רואים שזה יצא מהפעל שלהם והורכב על ידם, למה? כי זה פשוט נראה ללא רבב. הזמנתי סגירת חורף למרפסת וקיבלתי בנוסף עיצוב מדהים והמון מחמאות. תודה רבה ליהודה וכתום, ממליץ בחום.