סוכך חשמלי למרפסת

סוכך חשמלי אומנם יקר יותר מסוכך ידני, אך מדובר בעלויות סבירות לחלוטין שיחסכו לכם כסף לאורך זמן.
ההבדל היחיד בין סוכך רגיל ובין סוכך חשמלי הוא שסוכך חשמלי הוא ממונע והפעלתו פשוטה וקלה בהרבה. אפשר להוסיף מנוע לכל סוכך שכבר מותקן בבית, במרפסת או בפרגולה, ואפשר להתקין מראש סוכך ממונע לנוחיותם של בני הבית. המנוע מקל את התפעול של הסוכך, פותח וסוגר אותו במהירות ובלחיצת כפתור אחת. פעולת המנוע שומרת על הסוכך במצב מיטבי ומגינה עליו מפני שימוש לא נכון ומפני תפעול ידני אגרסיבי.

 אז מה מיוחד בסוכך חשמלי, אילו סוגי סוככים אפשר למצוא, ולמה מומלץ להתקין את הסוככים החשמליים של חברת כתום בכל מקום אפשרי בבית? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על המוצר הפשוט להפליא והחכם ביותר מבית היוצר של כתום.

 

מה מיוחד בסוכך חשמלי?

סוכך חשמלי נפתח ונסגר בלחיצת כפתור אחת. אפשר לפתוח אותו בחלקו ואפשר לפתוח אותו במלואו לפי הצורך וללא מאמץ. אפשר לסגור אותו בקלות אם אין בו צורך ובכך לשמור עליו ולהפחית מהבלאי העתידי שלו. יש לכם סוכך ידני ורוצים להתקין בו מנוע חשמלי? זה אפשרי בהחלט וקל ליישום. למנועים החשמליים של הסוככים הנמכרים בארץ יש שלוש אפשרויות תפעול.

  • אפשרות אחת היא מנוע חשמלי שמוּנָע בלחיצת מתג.
  • אפשרות שנייה היא מנוע חשמלי שמונע בשלט רחוק.
  • אפשרות שלישית היא מנוע חשמלי שמונע באמצעות חיישני רוח. חיישני הרוח מותקנים בקדמת הסוכך ותפקידם לחוש את עוצמת הרוח ולסגור את הסוכך אם הרוחות חזקות מדי ועלולות לפגוע בו.

לכל אחת מאפשרויות התפעול יש יתרונות וגם חסרונות, וכדאי שתבחרו את האפשרות המתאימה ביותר לאחר קבלת ייעוץ ממומחי הסוככים החשמליים של חברת כתום.

 

סוככים חשמליים מסוגים שונים

יש סוגים שונים של סוככים חשמליים, ולכל סוג יש תכלית מוגדרת ומראה שונה. הינה שלושת הסוגים הנפוצים ביותר בישראל.

סוכך זרועות חשמלי

הסוכך החשמלי הנפוץ ביותר בישראל הוא סוכך זרועות – וכשמו כן הוא – הוא נפתח ונסגר באמצעות זרועות חשמליות מתכווננות. את סוככי הזרועות החשמליים אנו רואים בעיקר במרפסות בבניינים רבי קומות וכן במרפסות בבתים צמודי קרקע. כדי להתקין סוכך זרועות חשמלי יש צורך בביקור של איש המקצוע, במדידת השטח הנדרש ובבדיקת חוזקו של הקיר שעליו הוא יותקן. בעלי הבית יבחרו את האריג המועדף עליהם, את הצבעים, את המרקם וכן את סוג המנוע שיתאים לגודלו של הסוכך ולמשקלו. רצוי לבחור מנוע גדול ועוצמתי שיוכל לשאת את הסוכך ולהניע אותו לאורך שנים וללא תקלות. כדי לחבר מנוע חשמלי לסוכך זרועות ידני יש להזמין חשמלאי ולהכין תשתית מתאימה לחיווטי החשמל.

 

סוכך מסך חשמלי

סוככי מסך חשמליים מתאימים בעיקר למרפסות מקוֹרוֹת. סוככי מסך יכולים לסגור גם את צידי המרפסת וגם את חזיתה. הם יוצרים חיץ בין מרפסות שכנות ונותנים לבני הבית פרטיות מלאה. לפני שמתקינים סוכך מסך במרפסת, יש לבחון את עוצמת הרוחות שנושבות בה ולבדוק אם הסוכך יכול לעמוד בהן. סוכך מסך חשמלי אפשר להתקין בכל מרפסת מקורה. הגודל המרבי המומלץ לסוכך מסך הוא ארבעה מטרים, ואם השטח הרצוי גדול מארבעה מטרים, אפשר להתקין שתי יחידות סוככי מסך או יותר. סוכך מסך מונע כניסת לכלוך ואבק למרפסת או לפרגולה ומגן על היושבים בהן משמש יוקדת, מרוחות חזקות ואף מגשמים. בכל עונה אתם יכולים ליהנות מישיבה רגועה במרפסת או בפרגולה ולהשאיר את המשקעים בחוץ. מומלץ, עם זאת, להרים את סוכך המסך כשנושבות רוחות חזקות מדי כדי שלא יינזק וייפגם.

האריגים המבוקשים ביותר לסוככי מסך הם רשת שחוסמת את קרני השמש ואת המשקעים בחורף אך אינה מסתירות את הנוף ונותנת לבני הבית פרטיות מלאה; בד ייחודי שמונע כניסת משקעים, אבק ולכלוך ועמיד בפני עובש ופטריות. הבד אומנם חוסם את הנוף, אך שומר על המרפסת או הפרגולה נקיות ומגן על היושבים בהן; בד שמשונית הוא הבד החזק ביותר המוצע כיום לסוככי מסך, אך הוא פחות מומלץ ללקוחות בשל עוביו, משקלו, גסותו ובשל היעדר יופי ואסתטיות. סוככי מסך חשמליים הם מוצר תכליתי, שימושי ומבוקש מאוד. קל מאוד לתפעל אותם, והם משדרגים את חזית הבית ואת המראה הכללי שלו.

סוכך מסך חשמלי

 

סוכך קסטה חשמלי

סוכך קסטה חשמלי ניחן במראה יוקרתי ומעוצב. הוא נשלף החוצה ונגלל פנימה בקלות ובלחיצת כפתור. במצב סגירה נשמר המראה האסתטי של חזית הבית, ובית הסוכך עצמו כמעט אינו נראה. במצב פתיחה הסוכך משדרג את מראה הבית ומוסיף ליופיו. סוכך החופה הנשלף עשוי מאריג הצללה אוורירי שמגן על היושבים במרפסת מפני השמש הקופחת. הוא אינו חוסם את הנוף ואת האוויר, והישיבה בצילו תמיד נעימה ונינוחה.

סככה חשמלית מעוצבת

 

למה מומלץ להתקין סוכך חשמלי במרפסת?

סוככים חשמליים מתאימים גם למרפסות שאינן מקורות, גם למרפסות מקורות וגם לפרגולות. הם גם יפים וגם שימושיים, משדרגים את מראה הבית במרפסת או בגינה וניתן להוסיף דשא סינטטי איכותי לישיבה נעימה וחסכונית במים. סוככים חשמליים שומרים על ניקיון המרפסת ומונעים כניסה של מי גשמים ורטיבות. הם עשויים בדים חזקים מסוגים שונים, ואיכותם נשמרת לאורך שנים רבות. רוצים ליהנות ממרפסת נקייה? אוהבים לשבת בפרגולה גם כשקר וסוער בחוץ? התקינו בהן סוכך זרועות, סוכך חופה נשלף או סוכך מסך חשמלי או הוסיפו מנגנון חשמלי לסוככים שכבר מותקנים בבית ותיהנו מכל היתרונות שלהם.

סוככים חשמליים שהתקנו אצל לקוחותינו

אל תוותרו על המומחיות של חברת כתום

צוות המקצוענים של חברת כתום צבר ניסיון רב־שנים בהתקנת סוככים חשמליים בגגות, במרפסות, בחזיתות הבתים ובפרגולות, והסוככים החשמליים של כתום מעטרים בתים רבים בירושלים והסביבה. רוצים גם אתם ליהנות מסוככים חשמליים איכותיים, חזקים ויפים? צרו איתנו קשר, ויחד נתכנן, נעצב ונתקין את הסוכך החשמלי החדש והמרשים שלכם.

סוכך חשמלי למרפסת
לייעוץ מקצועי - השאירו פרטים ונחזור בהקדם
אולי יעניין אותך גם...
לקוחות ממליצים
למידע וייעוץ מקצועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן