החורף הירושלמי יכול להיות קשה למדי ולאתגר לא רק את התושבים אלא גם – ובמיוחד – את בעלי העסקים וליתר דיוק את מנהלי המסעדות ובתי הקפה בעיר. אומנם אי אפשר לומר שהירושלמים המציאו את סגירת החורף אך הם בהחלט תרמו להתפשטות שלה בנוף העירוני הן בשכונות המגורים והן במרחבים הציבוריים. סגירות חורף בבתי קפה ובמסעדות הן מסמלי העיר המובהקים בימי החורף, ואי אפשר להתעלם מהן כשמטיילים ברחובות העיר.

ויש לכך סיבה טובה – סגירות חורף מאפשרות לבעלי העסקים הירושלמים לתת שירות ללקוחות כשהקור בחוץ מקפיא וכשהעיר נצבעת בלבן. חברת כתום מתמחה בסגירות חורף לעסקים ולמוסדות פרטיים וציבוריים ובמיוחד בסגירות חורף נעימות וחמימות במסעדות ובבתי קפה.

 

 

סגירות חורף למסעדות שביצענו בירושלים

מנהלים מסעדה או בית קפה בירושלים והסביבה ורוצים לקבל לקוחות גם כשהטמפרטורות צונחות? הגעתם למקום הנכון. בואו נדבר על סגירת חורף לעסקים ונבין מי צריך אותה, ולמה היא חשובה.

 

 

שירות מעולה ללקוחות גם בחורף

סגירת חורף למסעדות ולבתי קפה היא לא מותרות. בירושלים היא נחוצה ואף הכרחית. לא נגזים אם נאמר שסגירת חורף היא השקעה מעשית וחכמה, ויש לכך כמה סיבות.

ראשית, סגירת חורף מאפשרת ליזמים לנצל את התשתית של העסק ולא לוותר על תפוסה מלאה גם כשמזג האוויר סוער.

שנית, סגירת האזורים החיצוניים של המסעדה או בית הקפה מזמינה את הלקוחות לבית העסק ומעודדת אותם ליהנות מכל השירותים המוצעים בו באווירה חמימה, נעימה ומפנקת.

ולבסוף, סגירת חורף היא תנאי לשמירה על תזרים מזומנים רציף, יציב וקבוע בחודשי החורף. ירושלים היא עיר הומה, שוקקת ומתוירת בכל ימות השנה, ולכן כיזמים אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לצאת מהתחרות בחודשי החורף, כי ייתכן שלא תוכלו לחזור אליה בחודשי הקיץ.

שדרגו את האזורים החיצוניים של המסעדה ושמרו על רצף שירותי, על האמון של הלקוחות ועל המסירות שלהם.

 

 

סגירת חורף לעסקים משגשגים

‏יש דרכים רבות להכין את האזורים החיצוניים של בית העסק ולסגור אותם לקראת החורף. לכל בית עסק אפשר להתאים סגירת חורף שתשמור על המאפיינים הייחודיים שלו, על אופיו ועל צורכי הלקוחות שלו. 

מרבית סגירות החורף במסעדות ובבתי קפה נשענות על תשתית אלומיניום מובנית ומאופיינות ביריעות שקופות שמאפשרות ללקוחות היושבים בפנים לראות את העולם ההומה בחוץ ולהתענג על השקט, על הרוגע ועל החמימות הנעימה. כל סגירות החורף במסעדות ובבתי הקפה בירושלים עשויות מבדים איכותיים וקשיחים שעמידים בפני משקעים, רטיבות וקור.

סגירת חורף בפוקצה

כמעט אי אפשר למצוא בתי הקפה ומסעדות בירושלים שלא נהנים מהיתרונות של סגירות חורף מעוצבות להפליא. מה שבאמת מפתיע, הוא שאין סגירת חורף אחת דומה לשנייה בעיר הבירה היפהפייה. כל סגירת חורף היא ייחודית ומתאימה למבנה של בית העסק, למאפייניו ולצרכיו.

 

 

סגירת חורף למסעדות ועסקים

‏לסגירות חורף לעסקים יש יתרונות רבים, והבולט שבהם הוא שמירה על הנוחות של הלקוחות; וכשהלקוחות נינוחים, העסקים זורמים. אז איך שומרים על הנוחות של הלקוחות? בזכוכית נאספת קשיחה במראה מעודן, ביריעות מעוצבות שקופות וקשיחות, בסוככי מסך שנפתחים ונסגרים בלחיצת כפתור ובפנלים מבודדים מחומרים קשיחים ואטומים. סגירת חורף תעזור לכם לנצל את כל שטחי בית הקפה או המסעדה, להמשיך ולשרת לקוחות גם בתפוסה מלאה ולשמור על תזרים מזומנים.

סגירת חורף איכותית ומעוצבת מבית היוצר של כתום תעזור לכם לשמור על הלקוחות הפעילים ולמשוך לקוחות חדשים שלא נותנים לחורף הירושלמי הקפוא להרתיע אותם או לגזול מהם את חוויית הקפה שלהם. רוצים להפיק מסגירת החורף את המרב? העמידו גופי חימום גדולים בכל שטחי המרפסת הסגורה ותיהנו מאווירה של אתר סקי שוויצרי בלב ליבה של אחת הערים העתיקות בעולם.

 

‏סגירות חורף לבתי קפה ומסעדות בירושלים זה כתום

סגירות חורף לא רק מספקות הגנה ללקוחות ומשרות נעימות חמימה בבית העסק אלא גם שומרות על האיכות היוקרתית שלו. רוצים להכין את העסק לחורף ועדיין לא סגורים על סגירת החורף המתאימה? דברו איתנו בכתום וקבלו סגירת חורף ייחודית שתהלום את האופי של העסק, תשמור על הנאמנות של הלקוחות ותמשוך לקוחות חדשים.

כדי למצוא את האיזון הנכון בין האסתטיות של סגירת החורף הנדרשת ובין הפונקציונליות המתבקשת אתם צריכים לדבר עם המומחים, ואת המומחים האמיתיים לסגירות חורף תוכלו למצוא רק אצלנו בכתום.

אתם לא חייבים לוותר על האזורים החיצוניים היפהפיים של המסעדה או של בית הקפה רק בגלל שהחורף הירושלמי מתקדם בצעדי ענק.

להפך – אתם יכולים לרתום את החורף לטובתכם ולהשתמש בתפאורה הנהדרת ובאווירה המיוחדת של סגירות החורף להנאת הלקוחות ולהצלחת העסק. רוצים לשמוע עוד על האפשרויות העומדות לרשותכם? דברו איתנו, ובואו נסגור את הפינה הזאת, כי החורף אוטוטו כאן.

למה לסגור איתנו

מה אומרים עלינו?

חיפשתי סגירת חורף בירושלים והסביבה למספר מסעדות שברשותי עד שהגעתי לכתום. מאז שהכרתי את יהודה הבנתי שאין לו תחליף. כתום הרכיבו לי מספר לא מבוטל של סגירות חורף וכל אחת מוצלחת מקודמתה. השירות שלהם מדהים והאנשים משכמם ומעלה.

כאשר נתקלים בעבודות של חברת כתום אז רואים שזה יצא מהפעל שלהם והורכב על ידם, למה? כי זה פשוט נראה ללא רבב. הזמנתי סגירת חורף למרפסת וקיבלתי בנוסף עיצוב מדהים והמון מחמאות. תודה רבה ליהודה וכתום, ממליץ בחום.