סגירת חורף היא פתרון שימושי לכל מי שיש לו פרגולה בבית – בגינה, במרפסת או בחצר – ולא רוצה להזניח אותה כשהחורף מגיע והטמפרטורות צונחות.

סגירת החורף שומרת על הפרגולה נקייה, יבשה ויפה ועוזרת לכם ליהנות ממנה בכל מזג אוויר. אין זה משנה איפה אתם גרים – בבית צמוד קרקע או בבניין רב־קומות – אם יש לכם פרגולה, סגירת חורף היא אחד הדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות גם בשביל הפרגולה שלכם וגם בשביל עצמכם. אף על פי שסגירת חורף היא פתרון זמני לפרגולה הביתית, אפשר להשתמש בה גם בקיץ אם כי זה די תלוי בסוג הסגירה שתבחרו.

מרבית הלקוחות של בכתום מתרגלים למראה של סגירת החורף ומחליטים להמשיך ולהשתמש בה גם כשטמפרטורות עולות. והאמת היא שזה לגמרי מובן; אי אפשר לא להתאהב בסגירת החורף של כתום. החורף מגיע? הגיע הזמן להכין את הפרגולה ולבדוק אפשרויות לסגירת חורף מתאימה. לא יודעים באיזו סגירת חורף לבחור? הישארו עימנו; יחד נמצא דרך לסגור את הפרגולה לחורף.

סגירת למרפסת זכוכית נאספת

למה חשוב לסגור את הפרגולה בחורף?

משקעי החורף יכולים להזיק לפרגולה אם היא נשארת פתוחה וסופגת אותם ואת כל האבק והלכלוך שנכנסים אליה. ובדיוק בגלל זה סגירת פרגולה לחורף היא הדבר הנכון לעשות אם אתם רוצים לשמור על הפרגולה שלכם. היא שומרת על הפרגולה יבשה, חמימה ונעימה ומקילה את הניקוי והתחזוקה שלה.

סגירת פרגולה לחורף

כולנו יודעים שהקור של החורף יכול להיות אינטנסיבי בירושלים ובסביבה, ולכן מומלץ להיערך אליו מבעוד מועד ולסגור את הפרגולה. סגירת חורף לא רק שומרת על הפרגולה שלכם יבשה ונעימה, היא גם מרחיקה רטיבות ועובש מהמבנה ומהרהיטים שנמצאים בו.

סגירת חורף איכותית היא השקעה משתלמת וחסכונית. היא תשדרג את המרחב החיצוני שלכם ותאפשר לכם להמשיך ולהשתמש בו בהנאה גם אם בחוץ קר, גשום וסוער. רוצים לארח בפרגולה בחורף? הכניסו גופי חימום פנימה ותראו שאף אחד לא ירצה לעזוב. סגירת חורף איכותית ומקצועית משפרת את המראה של הפרגולה ושל הבית כולו ומוסיפה לאווירה החורפית המשפחתית, החמימה והנעימה.

זכוכית נאספת

 

סגירת חורף בקיץ? כן, גם זה אפשרי

אומנם לא כל סגירת פרגולה לחורף יכולה להתאים גם לקיץ, אך אם בחרתם בסגירת חורף קבועה, לא פריקה ומתקפלת, אתם בהחלט יכולים להשאיר אותה גם לקיץ. סגירת חורף בסוככי מסך חשמליים מתאימה מאוד לא לחורף אלא גם לקיץ. היא מצילה את הפרגולה, שומרת על קרירות נעימה בשטחה ומאפשרת לבני הבית לשבת בה בכיף וליהנות מפרטיות מלאה. וזהו לא היתרון היחיד. נכון, בקיץ אין משקעים, אך הלחות, הרוחות המזרחיות החזקות, הלכלוך והאבק לא יוצאים לפגרה. להפך – הם ממשיכים להגיע וביתר שאת.

סגירת חורף עוזרת לכם לשמור על פרגולה יפה ונקייה גם בקיץ ולהרחיק את כל הלכלוך. במקום גופי החימום של החורף תוכלו להתקין בפרגולה מאוורר תקרה או להציב מאווררים בכל פינה וליהנות מהקרירות הנעימה באזור החיצוני היפה ביותר בבית. אז מי אמר סגירת חורף בקיץ ולא קיבל?

סגירת חורף מתקפלת בירושלים

איזו סגירת חורף תתאים לכם?

יש סוגים שונים של סגירות חורף שמתאימות לפרגולות ביתיות גם במרפסת, גם בגינה וגם בחצר. הבחירה בסגירת חורף מסוימת תלויה בדרך כלל במבנה הפרגולה ובצרכים של בני הבית. בגדול אפשר לחלק את סגירות החורף לסגירות זמניות ולסגירות קבועות. הסגירות הזמניות מתאימות רק לימי החורף ונכנסות לאחסון בחודשי הקיץ, ואילו הסגירות הקבועות מתאימות לחורף ומצוינות גם לקיץ. הינה כמה מהאפשרויות המובילות של סגירות חורף העומדות לרשותכם בכתום:

 

סגירת פרגולה לחורף שמשונית

סגירת חורף שמשונית היא סגירת החורף המובילה בישראל. מדובר ביריעות PVC עבות אך שקופות שנתפרות לפי המידות של הפרגולה ואוטמות אותה מכל צידיה. מרבית סגירות השמשונית זמניות ופריקות; אפשר להסיר אותן בסוף החורף ולאחסן אותן במחסן. לחלופין אפשר לגלגל אותן כלפי מעלה ולהשאיר אותן תלויות על הפרגולה לכל אורך השנה.

 

סגירה פרגולה לחורף מתקפלת

סגירה מתקפלת היא למעשה סוכך מסך מתקפל שעשוי מבד קשיח, אך יש לו מראה מעוצב ומעודן. סוכך המסך נתלה על הפרגולה, ואפשר למשוך אותו כלפי מטה או לגלול אותו כלפי מעלה במנגנון ידני או חשמלי. יש סוככי מסך אטומים, ויש סוככים שקופים למחצה. סגירת החורף המתקפלת היא התקן קבוע שאיננו מתפרק. אומנם היא לא מורגשת בחודשי הקיץ, אך בהחלט אפשר להשתמש בה גם כשחם ויבש בחוץ. סוכך המסך מוסיף לפרגולה צל ועוזר לשמור על קרירות בשטחה. נוסף על כך הוא מרחיק אבק ולכלוך מהפרגולה ומגן על רהיטי הגן מפני רטיבות, עובש ונזקים אחרים.

סגירות חורף מתקפלת

סגירת פרגולה לחורף חשמלית

סגירת חורף חשמלית לפרגולה היא האפשרות המבוקשת והיוקרתית ביותר היום. מדובר בסגירת חורף קבועה שאיננה מורגשת בחודשי הקיץ אם כי אפשר להשתמש בה בכל עת, וזה אפילו כדאי. סגירת החורף החשמלית היא איכותית, עמידה, יציבה ויפה מאוד. היא נפתחת ונסגרת בלחיצת כפתור ותמיד מוכנה לשימוש.

סוכך מסך חשמלי

 

סגירות פרגולה לחורף בכתום

החורף מגיע? זה הזמן לקבל החלטה על סגירת חורף לפרגולה. רוצים לשמור על פרגולה שלכם יפה, נקייה ויבשה? רוצים להמשיך לבלות בה, לנוח בה ולארח? אל תתנו לחורף לעצור אתכם, וגם ממש אין צורך. מגיע לכם ליהנות מחורף יבש, נעים וחמים לא רק בתוך הבית אלא גם בחוץ, בפרגולה היפה שלכם. הצוות של כתום עומד לרשותכם עם כל סגירות החורף המומלצות לפרגולות.

מתלבטים איזו סגירת חורף תתאים לפרגולה שלכם? הפסיקו להתלבט והתחילו לדבר איתנו. אנחנו בכתום מתמחים בפרגולות ומבינים עניין בסגירות חורף מושלמות לפרגולות. בין שאתם רוצים סגירת חורף קבועה, ובין שאתם מסתפקים בסגירת חורף זמנית ופריקה, הצרכים שלכם הם העדיפות שלנו. בכתום תמצאו את כל סוגי הסגירות לחורף ואת כל האפשרויות לכל סוגי הפרגולות.

יש לכם פרגולה במרפסת? בחצר? בגינה? החורף הזה תוכלו ליהנות ממנה כמו שצריך, כמו בקיץ; כי מגיע לכם! אז צרו קשר, אנחנו כאן בשבילכם.

למה לסגור איתנו

מה אומרים עלינו?

חיפשתי סגירת חורף בירושלים והסביבה למספר מסעדות שברשותי עד שהגעתי לכתום. מאז שהכרתי את יהודה הבנתי שאין לו תחליף. כתום הרכיבו לי מספר לא מבוטל של סגירות חורף וכל אחת מוצלחת מקודמתה. השירות שלהם מדהים והאנשים משכמם ומעלה.

כאשר נתקלים בעבודות של חברת כתום אז רואים שזה יצא מהפעל שלהם והורכב על ידם, למה? כי זה פשוט נראה ללא רבב. הזמנתי סגירת חורף למרפסת וקיבלתי בנוסף עיצוב מדהים והמון מחמאות. תודה רבה ליהודה וכתום, ממליץ בחום.