סגירת חורף מתקפלת

חולמים על סגירת חורף מתקפלת לפרגולה שלכם? חברת כתום מציעה לכם צוות מיומן ומנוסה שיתכנן, ייצר וירכיב לכם סגירות חורף מתקפלות. סגירות החורף שלנו מיועדת לשימוש חוזר רב שנים, לא רק בבתים פרטיים אלא גם בבתי עסק קטנים, בינוניים וגדולים כמו בתי קפה מסעדות, ארגונים ומפעלים.

החורף קרב ואתם רוצים להמשיך ליהנות מהפרגולה בגינה, במרפסת, בגג או בכניסה? רוצים שהכניסה לבית תישאר מבודדת ונקייה? דברו איתנו ונארגן לכם כבר עכשיו סגירת חורף איכותית, עמידה, חזקה ויציבה במראה מעוצב ויוקרתי.

סגירות החורף של כתום ידאגו שאף פרגולה לא תשאר רטובה.

 

מי צריך את סגירת החורף המתקפלת של כתום?

יש לכם פרגולה בחצר, בגינה, בכניסה לבית, במרפסת או בגג? מנהלים בית קפה או מסעדה ויודעים כמה הלקוחות אוהבים לשבת מתחת לפרגולה? אם כן, סגירת חורף מתקפלת של כתום היא אופציה נהדרת עבורכם. אוהבים להתפנק מתחת לפרגולה ולא רוצים לוותר על הפינוק המדהים הזה גם בחורף? סגירת חורף במגוון ברזנטים היא הדבר הנכון לפרגולה שלכם.

אפשר להכין כל פרגולה לשימוש בחורף גם כשקר, סוער ואף מושלג שם בחוץ. פרגולות מעץ, מאלומיניום או מברזל – כל סוגי הפרגולות מתאימים לסגירה מתקפלת ומקצועית של כתום. לא תרגישו בהבדל. הפרגולה היוקרתית שלכם תמשיך להיות פריט עיצובי מרהיב שמעטר את חצר הבית או את המרפסת, ואתם יודעים מה – בזכות החומרים שמשולבים בסגירה המתקפלת היא תיראה יפה ויוקרתית אף יותר. אז למה לכם לוותר על האפשרות להשתדרג גם בחורף?

סגירות חורף מתקפלת

 

סגירת חורף מתקפלת בעיצובים שונים

אוהבים את סגירת החורף שלכם? איך לא? סגירות חורף מתקפלות שמעוצבות במגוון עיצובים ומבחר חומרים כמו עץ, ברזל, זכוכית וברזנטים בגדלים ובצבעים שונים, יעשו לכם חורף חם, כמה חם? לוהט!

סגירות החורף המתקפלות של כתום מעטרות את שכונות המגורים ואת בתי העסקים בירושלים ובסביבותיה זה עשרות שנים. ראיתם פרגולה שנסגרה בסגירת חורף מרהיבה ובדיוק מושלם? רוצים לסגור גם את הפרגולה שלכם ולהכין אותה לחורף? דברו איתנו. לפרגולה שלכם מגיע הטוב ביותר.

סגירת חורף בירושלים

 

סגירת פרגולות בכל עונות השנה

אוהבים את המראה החדש של הפרגולה שלכם? רוצים להשאיר את סגירת החורף באופן קבוע? גם זה אפשרי. סגירות החורף שלנו יכולות להיות גם קבועות וגם פריקות. הכול בהתאם לצרכים, לרצונות ולהעדפות שלכם. נוכל להתאים לכם סגירות לכל עונות השנה ולא רק לחורף. הסגירות שלנו מתאימות לכל סוגי הפרגולות – פרגולות נתמכות וגם תלויות – ואפשר להתאים לכל פרגולה סגירה מתכווננת משלה.

קמתם בבוקר והחלטת לגלול את הדפנות? נפלא! בכמה פעולות פשוטות תוכלו לראות את הנוף בסביבתכם. הערב הגיע ואתם רוצים לצפות בכוכבים? נהדר! פתחו את הגג של סגירת החורף ותיהנו מליל כוכבים בהיר וממשב רוח מרענן. החלטתם להחזיר עטרה ליושנה ולפרק את סגירת החורף? דברו איתנו.

 

סגירות חורף למסעדות – כי גם ללקוחות מגיע ליהנות

הקור הירושלמי וגם השלג לא ימנעו מהלקוחות שלכם ליהנות מהפרגולה המדהימה, והכול בזכות סגירת חורף מתקפלת הייחודית לבתי עסק – התמחות מיוחדת של צוות הפרגולות של כתום. אנחנו מציעים לכם מבחר עצום של סגירות חורף לבתי עסק. סגירות החורף של כתום הן פרקטיות, נוחות ומעוצבות ברמת עיצוב וגימור גבוהה ביותר.

סגירת חורף מסעדה

 

אז סגרנו על סגירת החורף המתקפלת הבאה שלכם?

מעוניינים בסגירת חורף חזקה, יפה ואיכותית? רוצים להמשיך ליהנות מהפרגולה שלכם גם כשסוער בחוץ? אם אתם אוהבים את הפרגולות של כתום, אתם תתאהבו גם בסגירות החורף המדהימות שלנו.

דברו איתנו ונתאים לכם סגירת חורף מתקפלת בהתאמה אישית. אנחנו משתמשים רק בחומרים איכותיים ומקפידים על כל שלב בתהליך הייצור, ההרכבה וגם הפירוק והאחסון. כדי להיות מכוסים בחורף הקרוב, צרו קשר עוד היום. סגירת החורף שלכם בדרך.

סגירת חורף מתקפלת בירושלים
לייעוץ מקצועי - השאירו פרטים ונחזור בהקדם
אולי יעניין אותך גם...
לקוחות ממליצים
למידע וייעוץ מקצועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן