דק מסביב לבריכה ופרגולה – הדרך לחצר המושלמת

החצר היא אזור המרגוע של סביבת המגורים והמקום לארח וליהנות מזמן איכות באוויר הפתוח. מומלץ לתכנן היטב את החצר ולעצב אותה בהתאם לקונספט ולסגנון המבוקשים מבחינת שטח שיתאים לצרכי הדיירים, לפי סגנון חייהם כמו למשל, אזור אירוח ואזור פנאי וכמובן לדאוג לכל האלמנטים הדרושים להשגת חצר מטופחת ונעימה.

לפניכם טיפים כיצד לשדרג את הגינה ולהפיק ממנה את המקסימום האפשרי:

נהנים מהצל עם פרגולה שעושה הבדל

מדינת ישראל שטופת שמש והשמש נהדרת, אבל כדי שתוכלו ליהנות מהחצר גם בעונה החמה, כדאי להוסיף פרגולה עמידה ומעוצבת שתעניק לכם צל. לפרגולה יש תפקידים נוספים – היא תוחמת את המרחב הייעודי לישיבה ומעניקה ממד של פרטיות. חשוב להבחין בין סוגים שונים של פרגולה הנבדלים אלה מאלה בחומרי הגלם ובפיצ'רים שונים. יש פרגולות תלויות ופרגולות על עמודים וכן פרגולות סטטיות ופרגולות חשמליות, למי שמעדיף לשלוט מרחוק בפתיחת ובסגירת הפרגולה בהתאמה אישית.

 

פרגולת סוכה שעושה צל

 

פרגולות אלומיניום נחשבות לעמידות במיוחד בפני תנאי מזג האוויר וניתן ליצור אותם בשלל צבעים לפי הטעם האישי, פרגולה מברזל אף היא מצטיינת בעמידות יוצאת דופן גם באקלים קיצוני כולל אפקטים לדחיית לכלוך, תאורת לדים ואפילו חיווט נסתר כאשר אפשר לבחור אחת עם עמודים או תלויה נטולת עמודים המייצרת מראה מרחף.


מי שמעדיף את המראה הטבעי יוכל לבחור פרגולה מעץ איכותית המבוססת על עצים שעברו תהליך חיטוי בלחץ עם חומרים שהגנו עליהם מפני ריקבון ומזיקים. יש להתייעץ עם המומחים בתחום על מנת לתכנן ולאפיין את הפרגולה האידאלית עבורכם לפני תנאי השטח והמידות וכמובן, תקציב.

 

הולכים על דק מסביב לבריכה

בשנים האחרונות אנשים רבים משלבים בחצר שלהם דק עץ ייחודי התוחם את הגינה או את הבריכה ומוסיף לה חינניות וקסם. לדק עץ יש יתרון כי הוא מאשר להמשיך ברצף את היציאה מהסלון אל החצר וכמובן מהווה תשתית מצוינת לפינת אוכל. חשוב לבחור את סוג העץ הנכון לדק על מנת ליהנות ממראה אטרקטיבי בין אם מדובר בעץ אורן, סידר, טיק או אלון או לוחות פולימר איכותיים כאשר גם במקרה זה, יש לוודא שהעץ עבר חיטוי ההופך אותו לעמיד בפני מזיקים למיניהם וניתן כיום לייצר מראה אחיד באמצעות לוחות המורכבים בחיבור נסתר להשגת מראה מרשים במיוחד. 

דק מסביב לבריכה

 

קופצים למים

בריכה פרטית היא כבר לא נחלתם של האלפיון העליון ויותר ויותר משלבים בריכה בחצר ביתם הפרטית. במדינת ישראל בה מזג האוויר נעים ומתון אין שום סיבה שלא תוכלו ליהנות מבריכה לאורך כל ימות השנה וכדי שזה יקרה, חשוב להצטייד במערכת חימום סולארי לבריכה שתשמור על מים בבריכה חמים ונעימים. הפתרון האולטימטיבי לכך היא מערכת חימום סולארית שלמעשה עובדת על משאבת סחרור וקולטנים. אור השמש מומר לאנרגיית חום המחממת את המים וכך אפשר ליהנות מפתרון ירוק ובר קיימא וחסכוני לטווח הארוך ממים חמים לכל אורך השנה. חשוב כמובן לפנות לחברה המציעה קולטנים איכותיים ומשאבת חום עמידה. היתרונות הם רבים – המים חמים, ההוצאות נמוכות והתחזוקה מינימלית. החימום נעשה גם ללא מעורבות אנושית רק על ידי קביעת הטמפרטורה המועדפת. במי בריכה טמפרטורת המים יכולה להגיע עד 29 מעלות.


קיימת אפשרות להתאים את מערכת החימום לבריכה וכמובן יש להקפיד על קולטי שמש עמידים לתנאי מזג האוויר העומדים בתקנים מחמירים ובכל מקרה, אין צורך לדאוג לגבי התהליך כי פשוט החום שנאגר בצינורות באמצעות קרינת השמש מועבר לבריכה. יש רק להעמיד את הקולטים במקומות חשופים לשמש כמו על הגג או על גבי הפרגולות ובקר אוטומטי יכוון את המים לטמפרטורה המבוקשת. 

זה הזמן להשתדרג בפרגולה לגינה, דק איכותי וחימום סולארי לבריכה! 

חצר מאובזרת עם דק
לייעוץ מקצועי - השאירו פרטים ונחזור בהקדם
אולי יעניין אותך גם...
לקוחות ממליצים
למידע וייעוץ מקצועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן