פרגולה תלויה

הוספת פרגולה תלויה לעיצוב הבית היא המפתח ליצירת מרחב ישיבה אסתטי ונעים מחוץ לבית. זה הפתרון לכל מי שאוהב לשבת בחצר ולהשגיח על הילדים משחקים, להזמין חברים לעל-האש או סתם לשבת באוויר הנקי בזמן שקוראים את העיתון של הבוקר.

פרגולות אלומיניום תלויות הן פתרון מצוין להצללה, נוחות, בעל עיצוב אסתטי ומודרני. הן תופסות פופולריות בנוף הישראלי, ובכל יום יותר ויותר לקוחות מגלים את היתרונות שלהן.

 

פרגולה תלויה: פתרון אסתטי ופרקטי לכל גינה ומרפסת

כשמדובר בהתקנת פרגולה אצלכם בגינה, ישנם מספר סוגי פרגולות שאפשר לבחון מתוכן. הפרגולה הקלאסית נשענת על ארבעה עמודים והיא בעלת סכך עשוי קורות וביניהן רווחים שמאפשרים כניסת אוויר והצללה חלקית. אולם מאז המצאת הפרגולה התרחשו הרבה שינויים והמצאות, וכיום אפשר למצוא פרגולות עם גגות בצורות שונות, עם צפיפות קורות שונה, חשמליות, מתקפלות וכו'.

פרגולה תלויה מספקת פתרון עיצובי מרשים ובטוח תוך ניצול מרבי וחסכון בחלל

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות – התקשרו – 072-3717227

מהי פרגולה תלויה?

גם העמודים כבר אינם הכרח, ישנן פרגולות הנשענות בצידו האחד על קיר הבית, ומנגד נתמכות בשני עמודים בלבד. וכמובן, קיימת גם הפרגולה התלויה שאיננה דורשת עמודים בכלל, אלא נתמכת כולה על קיר הבית, כשצדה החיצוני "מרחף" מעל הקרקע, לכאורה ללא תמיכה כלל.

פרגולת אלומיניום תלויה

 

פרקטי ונוח

היתרון של פרגולה תלויה הוא פרקטי ואסתטי גם יחד: בהיעדר העמודים החוסמים את שטח המרפסת שלכם, ניתן ליצור שטח פתוח רחב ידיים הרבה יותר ולמקם בו ריהוט גן או לאפשר לילדים לשחק מבלי לעבור מסביב לעמודים המסורבלים. כמו כן, תהנו מנוף פתוח לחלוטין, ללא הסתרה וללא מכשולים.

 

עיצוב מנצח

כל מי שבוחר בפרגולה תלויה מסכים שהמראה האלגנטי שלה הוא חלק גדול מהמשיכה. פרגולות אלומיניום תלויות יוצרות מראית עין של חוסר משקל. המבנה קליל, מינימליסטי ובעל קווי מתאר חלקים ופשוטים. פרגולה תלויה משתלבת היטב בכל עיצוב שבחרתם לגינה שלכם ואף מעצימה אותו.

 

מדוע כדאי לי לבחור דווקא פרגולת אלומיניום תלויה?

ניתן להתקין פרגולות איכותיות ממגוון חומרים, בין אם הן תלויות ובין אם נתמכות בשני עמודים או ארבעה: עץ, במבוק, ברזל, וכו'. אחד החומרים הפופולריים ביותר לבניית פרגולות הוא אלומיניום.

פרגולות אלומיניום תלויות הן קלות ונוחות לבניה, מה שמתבטא במחיר וגם ביד החופשית שניתן לאפשר לכם בתכנון הפרגולה. שלד הפרגולה עשוי אלומיניום אל חלד, מה שהופך אותה לעמידה במיוחד. כך הפרגולה שלכם תמשיך לשרת אתכם היטב למשך שנים רבות, גם אחרי מפגש עם תנאי מזג אוויר קשים, גשם, שמש ישירה, ואפילו שלג. גם עבודת התחזוקה היא מועטה ביותר, תוכלו להתקין את הפרגולה ולהתחיל להשתמש בה בלי דאגות ובלי עבודת אחזקה שוטפת.

האלומיניום הוא חומר פופולרי שידוע בכך שאיננו מפתח קורוזיה ואיננו מתבלה עם השנים. הוא אידיאלי לבניית פרגולות בשל היותו מתכת קלה ורכה יחסית, ללא תכונות מגנטיות וקלה לעיבוד.

פרגולה תלויה

 

בחירת חברה להתקנת פרגולה תלויה

כאשר מדובר בפרגולות תלויות אסור לכם להתפשר על איכות החומרים ומקצועיות ההתקנה, אפילו יותר מאשר עם כל פרגולה אחרת. המראה הבלתי אפשרי של הפרגולה הצפה מתאפשר בעזרת מערכת חכמה של אמצעי תמיכה ותליה, חלוקה נכונה של המשקל והבנה עמוקה של החומר ותכונותיו.

 

אל תתפשרו על איכות

התקנה חובבנית או נמהרת של פרגולה תלויה עלולה להשאיר אתכם עם פרגולה נוטה, חורקת, מתנדנדת, וחלילה אפילו לגרור תאונות ופציעות. לכן כשאתם בוחרים בפרגולות אלומיניום תלויות חשוב לפנות לחברת התקנת פרגולות וסוככים מקצועית, ותיקה ומנוסה שמשתמשת רק בחומרים האיכותיים ביותר ומעסיקה צוות של מתקיני פרגולות מיומנים ואחראיים.

 

אין תחליף לניסיון

חברת כתום פועלת בתחום הפרגולות, הסוככים וריהוט הגן מזה 35 שנים של עבודה מוקפדת, איכותית ומקצוענית ללא פשרות. בזמן הזה השאירה החברה את חותמה על העיר ירושלים וסביבתה וניתן לראות את טביעת האצבע שלה כמעט בכל רחוב בעיר, מציץ אליכם מכל מרפסת, גן וגג. הניסיון של החברה בבניית פרגולות וסוככים מאפשר לה לספק ללקוחותיה את המוצרים האיכותיים ביותר, מהחומרים המומלצים ביותר ובזמן העבודה הקצר ביותר.

 

מהי תקופת האחריות שאתם מספקים עבור פרגולות אלומיניום תלויות?

חברת כתום מייצרת פרגולות אלומיניום תלויות רק עם חומרים האיכותיים ביותר בשוק אשר עומדים בתקנים מחמירים ועל כן, אנחנו מספקים כ-10 שנות אחריות על הפרגולות מאלומיניום. שימו לב כי האחריות אינה כוללת חידוש צביעה.

 

פרגולה תלויה מבית היוצר של כתום

הייחוד של חברת כתום כשמדובר בפרגולות תלויות הוא בשיטת התלייה הייחודית שפותחה בחברה ושבעזרתה המתקינים מסוגלים לתלות את הפרגולה שלכם באופן בטיחותי ועמיד במיוחד.

יש לנו הוותק כדי לדעת שהפרגולות שלנו שומרות על איכותן למשך שנים רבות, ואנחנו מקפידים להשאיר מאחורינו רק לקוחות מרוצים שהיו ממליצים עלינו להתקנת פרגולות גם בבתי החברים והמשפחה שלהם.

יתרון נוסף ומשמעותי בבחירת פרגולות אלומיניום בכתום היא קבלת אחריות ושירות מאיתנו בלבד. אנחנו מתכננים, מעצבים, מייצרים ומתקינים את הפרגולה בעצמנו. המפעל שלנו כולל עובדים ותיקים ומיומנים שיהיו אתכם משלב הבחירה ועד שלבי ההתקנה ומתן השירות, כך שאתם יודעים שיש "אמא ואבא".

לסיכום, אם אתם מעוניינים בפתרון פרקטי מאוד, אסתטי ומרהיב אז פרגולות תלויות מאלומיניום הן הבחירה הנכונה.
ודאו כי מלאכת הבנייה, ההרכבה וההתקנה מתבצעת על ידי חברת פרגולות ותיקה, שתיקח אחריות מלאה על הפרגולה ותדע להעניק לה שירות תחזוקה בהמשך הדרך.

אם הגעתם עד לכאן ואתם זקוקים למידע נוסף אז נשמח שתיצרו איתנו קשר, אנחנו זמינים מאוד ומשתדלים לתת את המענה הטוב ביותר לאורך כל הדרך.

כתום - פרגולת אלומיניום תלויה
לייעוץ מקצועי - השאירו פרטים ונחזור בהקדם
אולי יעניין אותך גם...
לקוחות ממליצים
למידע וייעוץ מקצועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן