איך למצוא חברה מומלצת לבניית פרגולות?

רבים מחפשים חברה מומלצת לבניית פרגולות אך לא יודעים כיצד למדוד או להעריך את טיב השירות והעבודה.
פרגולה אינה מוצר מדף מוכן מראש, אלא עבודה מורכבת שמאפשרת שילוב של חומרים ומגוון רחב של עיצובים. כיאה למוצר מורכב היא תמדד לאורך השנים, בעמידות החומרים וביכולת שלה להסתגל לתנאי סביבה ואקלים מסוימים ולהראות את עוז תפארתה במרוצת השנים.

בניית פרגולה היא עניין למקצוענים, וכדי למצוא בעלי מקצוע מתאימים שימלאו אחר דרישות העיצוב והאיכות שלכם כדאי לתת את הדעת למספר פרמטרים, על ידי מספר שאלות ובדיקות שכדאי לערוך. זאת על מנת להבטיח שתהליך הייצור וגם התקנת הפרגולה יתבצעו באופן מקצועי ובלתי מתפשר על ידי חברה מומלצת לבניית פרגולות.

בשורות הבאות אסף צוות המומחים של כתום פרגולות את הטיפים וההמלצות החמות ביותר שיאפשרו לכם להגשים חלום בדמות פרגולה ססגונית ואיכותית אצלכם בבית.

7 פרמטרים שבודקים בטרם בוחרים חברה מומלצת לבניית פרגולות?

 

  • ניסיון מקצועי. פרגולה אינה מוצר סטנדרטי, ואין פרגולה אחת דומה לאחרת. העיצוב והגודל הוא בהתאמה אישית וההתקנה בשטח משתנה בהתאם לתנאי המקום. ככל שהניסיון המקצועי של החברה יהיה עשיר יותר, כך יהיה סביר שהחברה תדע לענות על צרכים ספציפיים ולתת מענה לפתרונות בשטח. לכן, כדאי לבדוק ולשאול לגבי עבודות קודמות ואף למצוא זמן כדי לראות בפועל את העבודות שבוצעו בעבר. חברה איכותית תיתן ברצון לראות דוגמאות אצל לקוחות,.

 

  • המלצות. חשוב מאד לשמוע המלצות על פרגולות ועל החברה שבנתה אותן. ניתן לראות המלצות ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות. חיפוש פשוט של שם החברה יעלה גם ביקורות וחוות דעת. בנוסף, קיימים אתרים שאוספים מידע על בעלי מקצוע ומדרגים אותם לפי חוות דעת של לקוחות. הטוב ביותר הוא לדבר עם מספר לקוחות קודמים של החברה ולשמוע את התרשמותם יחד עם קבלת חוות דעת ממקור ראשון. חברה מומלצת לבניית פרגולות תככב בפידבקים החיוביים של לקוחותייה.

 

  • מהו זמן האספקה. תהליך היצור מורכב ממספר שלבים, תכנון, ייצור והתקנה. בררו את זמן האספקה ולוח הזמנים של התהליך לפני שאתם מחליטים. יש לכך משמעות רבה כאשר אתם בתהליכי שיפוץ הבית. תוכנית השיפוץ מתבצעת בלוח זמנים רצוף, ועבודה אחת יכולה להיות תלויה בביצוע עבודה אחרת. אם תשכרו את שירותייה של חברת פרגולות אשר לא תעמוד בזמני האספקה, עלול לחול עיכוב בכל תהליך השיפוץ. 

 

  • איכות החומרים. חומרים איכותיים הם הכרחיים למידת עמידותה של הפרגולה לאורך זמן, החומר הפרמטר העיקרי אשר משפיע על מחיר הפרגולה. אל תתפשרו על איכות לטובת מחיר. פרגולות המיוצרות מחומרים זולים, אמנם יוזילו את עלות הפרגולה אך הן עלולות להתבלות במהירות ולהזדקק לתיקונים בתדירות גבוהה ולאורך זמן תשלמו יותר כסף. חברה מומלצת לבניית פרגולות היא חברה שמקפידה על איכות החומרים ועמידותם לאורך זמן. פרגולה איכותית ויוקרתית נגזרת מאיכות החומרים ואיכות העבודה.

פרגולה מומלצת זה כתום

 

  • תהליכי הייצור. לאיכות החומרים חשיבות גבוהה ביותר ויחד עם זאת חלק מהותי בפרגולה הוא תהליך הייצור המורכב הכרוך בהתאמה לעיצוב ולצרכים של הלקוחות. בתהליך נדרשים מיומנויות וניסיון רב של בעלי המקצוע וכן, שימוש בציוד איכותי לטיפול בחומרים השונים. אם הפרגולה מיוצרת ממתכת נדרש ידע של מסגריה וטכנולוגיות מתקדמות לחיתוך המתכת על ידי לייזר. אם מדובר על פרגולה אלומיניום אז נצפה לקבל אלומיניום אל חלד עמיד במיוחד ואם הפרגולה מיוצרת מעץ דרוש הידע והציוד המתאים לטיפול בסוג העץ שנבחר לפרויקט. תרכשו פרגולות אך ורק ממקומות שמתכננים, בונים, מרכיבים ונותנים את שירות ההתקנה והתיקונים במידת הצורך.

 

  • אחריות ושירות. בדקו את תקופת האחריות והתנאים הכתובים בכתב האחריות. חברה שמקפידה על איכות תיתן תקופת אחריות ארוכה. יצרני פרגולות נותנים עד 10 שנות אחריות. מספר שנות אחריות מעידות על אמון החברה בפרגולה שסיפקה ללקוח ובשירות שהיא נותנת עבורה.

 

  • פרגולות מיוחדות ופטנטים ייחודיים. כאשר אתם בוחרים חברת פרגולות אז כדאי לתהות על קנקנם ולהבין מה היכולות המקצועיות שלהם. כאשר החברה מחזיקה בפטנטים ייחודיים בעולם הפרגולות או כאשר ישנה טביעת יד ופרגולות מיוחדות שהן אך ורק מבית היוצר של אותה חברה ולא תוכלו לראות כמוה בשום מקום אחר אז אתם מתחילים להבין שבחרתם נכון.

 

פרגולות מיוחדות של חברה מומלצת

 

כתום – פרגולות יוקרה שהן אומנות

העקרונות המנחים אותנו בבניית פרגולות הן כל הדגשים אותם ציינו קודם ולצד זה ההבנה כי פרגולה איכותית היא ההמלצה הטובה ביותר עבורנו. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם קהל הלקוחות שלנו ולשאול אותם על עמידות הפרגולה, על האסתטיות שלה כעבור מספר שנים ועל תודעת השירות שלנו, כל אלה הם קווים מנחים עבורנו.

לכן, הבנייה שלנו נשענת על פרוטוקול קפדני במיוחד עם החומרים האיכותיים ביותר ועם צוות עובדים מנוסה ומקצועי, ששותף לתהליך הבנייה, ההרכבה וההתקנה וכך אנחנו ממליצים גם לכם.

לסיכום, הקדישו מחשבה ותכנון לפני שבחרתם חברה מומלצת לבניית פרגולות. עשו מחקר וסקר שוק על מספר חברות ובדקו איכויות חומרים וציוד, ניסיון מקצועי וחפשו חברה עם המלצות טובות מלקוחותיה.

חברת פרגולות מומלצת
לייעוץ מקצועי - השאירו פרטים ונחזור בהקדם
אולי יעניין אותך גם...
לקוחות ממליצים
למידע וייעוץ מקצועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן