מחיר פרגולה אלומיניום

פרגולות מאלומיניום מייצגות את השאיפה שלנו לאלגנטיות מודרנית ולפונקציונליות באזורי הבית החיצוניים, והן חלק בלתי נפרד מתחום אדריכלות הנוף ועיצוב גינות וחצרות. פרגולות אלומיניום יכולות להתמיר כל מרחב חיצוני שומם לנווה מדבר מסוגנן ומרהיב. עם זה, ככל שהביקוש לפרגולות אלומיניום גובר, המחירים שלהן משתנים בהתאם. חולמים על פרגולת אלומיניום במרפסת או בחצר? בואו נבדוק מה יכול להשפיע על המחיר ואם יש הבדל במחירים של פרגולת אלומיניום במרפסת ושל פרגולת אלומיניום בחצר.

מערכת השיקולים של כל מי שמחליט על בניית פרגולה בחצר, כוללת מספר קריטריונים חשובים כאשר העיקריים ביניהם הם מחיר פרגולה ואיכות.

אתם מחפשים חברה מקצוענית שתייצר עבורכם את הפרגולה שחלמתם עליה ומבקשים להבטיח תוצאות איכותיות, בד בבד עם שיקולי תקציב ועלות. חברות רבות מבטיחות מחירים אטרקטיביים אך השיקול המוביל אינו העלות אלא האיכות.

בשורות הבאות נעמיק באלמנטים השונים אשר ישפיעו על מחיר הפרגולה שלכם, אך חשוב מכך, יבטיחו לכם פרגולה איכותית, מרהיבה, כזו שתישאר אצלכם שנים רבות ותראה נפלא.

 

כמה עולה פרגולה?

בואו נעשה סדר בעולם המחירים של פרגולות. מדובר על טווחי מחירים מאחר וחברות רבות לא מוכרות רק את הפרגולות אלא מוסיפות לכך את עלות העבודה בפנים. כך יוצא שמחיר הפרגולה הוא לא רק נגזרת של סוג החומר. פרגולות מעץ הן הזולות ביותר ומחירן מתחיל ב-300 ש"ח למטר רבוע ואילו פרגולות אלומיניום מחיר למטר יכול להגיע לכ-3000 ₪ ואף יותר.

 

כמה עולה פרגולה למרפסת?

מחיר פרגולה למרפסת תלויה באיכות החומרים, איכות העבודה גודל המרפסת וסוג החומר. אם בוחרים בפרגולה מעץ הטווח נע בין 300-800 ש"ח למטר ואילו פרגולה מאלומיניום נע בין 800-3000 ש"ח למטר.

 

פרגולות אלומיניום מחיר החל מ-800 ש"ח

מה המחיר של פרגולות אלומיניום?

  • מחיר פרגולה מאלומיניום יהיה לרוב יקר יותר מזה של פרגולת עץ פשוטה. ניתן לרכוש פרגולת אלומיניום דמוי עץ אשר תשווה לכם את המראה של העץ עם האיכויות של האלומיניום.
  • מחיר של פרגולת אלומיניום דמוי עץ ינוע בין 800-1500 ש"ח למ"ר.
  • מחיר של פרגולת אלומיניום משולב זכוכית יהיה יקר יותר ואף כפול ממחיר של פרגולת עץ.
  • מחיר פרגולת אלומיניום חשמלית יהיה בין 1600- 3000 ש"ח למ"ר.

פרגולת אלומיניום מתכווננת עם סוככנים אשר מופעלים במנגנון ידני או אוטומטי יהיו יקרות יותר כתלות במורכבות המנגנון ואיכותו.

 

פרגולות אלומיניום - כתום

 

מחיר של תוספות לפרגולה

כפי שהבנתם פרגולה היא הרבה מעבר לשלד וקורות. יש הרבה תוספות לפרגולות שיכולות להשפיע מאוד על המחיר:

  • תאורה איכותית לפרגולה – המחיר של תאורה לפרגולה יכול להיות גלום כבר במחיר שהוצע לכם. אנחנו עושים שימוש בתאורה לד איכותית תוצרת 'סמסונג', מובנת בתוך הקורות, כך שלא רואים את החיווט.
  • קירוי לפרגולות – כאשר המחירים ינועו בין 150-450 ש"ח כתלות בסוג החומר: סנטף, במבוק יריעות, עץ, סכך כשר ומצל, כיסוי פריק, וכד'
  • יצירה של מרזב
  • דפנות שונות, אטום, שקוף, ידני, חשמלי, פנלים פריקים, זכוכית, ומשולב.

 

אבולוציה של מחירי פרגולות – שינוי הפרדיגמה

עד לא מזמן ישראלים היו רגילים למחירים סבירים של פרגולות אלומיניום וידעו שהם נעים בין 350 עד 500 ש"ח למטר רבוע. בשנים האחרונות חלה אבולוציה של ממש במחירי הפרגולות, ולא כולם יודעים את זה. המחירים העכשוויים גבוהים פי שניים ולפעמים גם פי שלושה ממחירי העבר. עם זה, העלייה במחירים מעידה על עלייה בסטנדרטים של הלקוחות ובדרישות לתוספות מובנות שאי אפשר לוותר עליהן.

למשל פרגולה עם רפפות להצללה מאלומיניום וגג סנטף איכותי תעלה 800 למטר רבוע. מבולבלים? לא מבינים למה מחיר פרגולה אלומיניום צריך להיות גבוה כל כך? יש לכך כמה סיבות: ראשית, הדרישה ההולכת וגוברת לחומרי גלם איכותיים; שנית, העיצובים המורכבים; ולבסוף, תוספות הכרחיות שמעלות את המחיר. ככל שצרכנים דורשים פרגולות עם פתרונות מותאמים ואיכותיים, היצרנים מחויבים לשדרג אותן, והדבר משפיע על המחירים.

פרגולות אלומיניום בירושלים

אלגנטיות במרפסת – להתאים את פרגולת האלומיניום לחיים בעיר

בואו נדבר על מחיר פרגולה אלומיניום במרפסת. פרגולות אלומיניום מעוצבות למרפסות משבלות בין פונקציונליות ובין אסתטיות ועונות על הצורך של תושבי העיר במרחבים חיצוניים מסוגננים. פרגולות אלומיניום למרפסת מעוצבות במחשבה על אילוצי השטח המוגבל בדרך כלל. אך מלבד אילוצי השטח יש פרמטרים נוספים שמשפיעים על המחיר ומבדילים בין מחיר של פרגולה למרפסת ובין מחיר של פרגולה לחצר. הינה הם:

גודל הפרגולה והתאמתה לתנאי השטח

פרגולות למרפסת הן בדרך כלל קטנות יותר מפרגולות לחצר, ולפיכך הן עולות פחות. אפשר להתאים אותן לכל מרפסת – קטנה או גדולה – ולכל חצר, אך אם מדובר בהתאמה מורכבת למדי של פרגולה אלומיניום, מחיר ייקבע בהתאם.

חומרי גלם

הבחירה באלומיניום כחומר העיקרי לפרגולה מבטיחה עמידות לשנים רבות לצד יופי עירוני מלוטש. איכות האלומיניום החל בסגסוגות סטנדרטיות וכלה בסגסוגות פרימיום, משפיעה מאוד על מחיר הפרגולה.

תכונות נוספות

אפשר לשדרג כל פרגולה עם תוספות מובנות כמו רפפות להצללה , ידניות או חשמליות, סוככים חשמליים, תאורה, אוורור וסגירת חורף. יש תוספות שלא כדאי לוותר עליהן, ויש תוספות שאינן הכרחיות אך יעשו את החיים שלכם קלים יותר. עם זה, חשוב לזכור שכל תוספת מגדילה את העלות של הפרגולה.

תהליכי הייצור

תמחור הפרגולה כולל בתוכו את השעות והמורכבות בעבודה המושקעת בייצור הפרגולה שלכם. תהליך עיבוד העץ שונה מתהליכי העיבוד של האלומיניום או הברזל ולפיכך משפיעים על המחירים.

המומחיות, הניסיון של הצוות המקצועי והותק בתחום הם חלק בלתי נפרד מהתוצר הסופי. עבודת ייצור מקצועית משפיעה על איכות הפרגולה, גימור מושלם ועמידותה לאורך זמן והדבר מקבל ביטוי גם בעלותה של הפרגולה.

התקנה והרכבה

כאשר ההתקנה אינה שגרתית או ישנה בעיית נגישות, היא מתומחרת כתוספת באחוזים למחיר השלד שנגזר מהחומר.

התקנה מורכבת היא במקרים בהם הפרגולה אינה צמודה לבית, עומדת על קרקע לא מרוצפת, פרגולה תלויה ועוד.

ככל שעבודת ההרכבה וההתקנה תהיה מורכבת יותר כך תוספת המחיר תהא גבוהה יותר.

התמחור כולל עלות העבודה של המתקין או של מספר מתקינים, עבודות תשתית והתאמה להצבת הפרגולה באופן תקין ובטיחותי וכן את רמת הסיכון הנדרשת בזמן ההתקנה.

התקנת פרגולת אלומיניום במרפסת גבוהה בבניין רב־קומות מחייבת הקפדה על נוהלי בטיחות ועבודה בגובה, וזה משפיע על המחיר וגם על התכנון, על העיצוב ועל משך העבודה. לעומת זאת, התקנת פרגולת אלומיניום בחצר פרטית אינה מחייבת בהכרח הקפדה על נוהלי בטיחות ועבודה בגובה, ולכן מחירה יושפע מדברים אחרים כמו גודל, עיצוב ותוספות מובנות.

כתום - פרגולת אלומיניום תלויה

שירות ואחריות

חברות המספקות פרגולות מעניקות מספר שנות אחריות. במקרה הטוב, 10 שנות אחריות. במהלך תקופת האחריות החברה תיתן שרות תיקונים לפגמים ושירותים נוספים הכלולים בכתב האחריות. זהו אלמנט שמתומחר במחיר הפרגולה ואיכותו לאורך זמן עשויה ליקר את המחיר הכולל. יתכן ופרגולות זולות לא יכללו תקופת אחריות ארוכה ויהיו זולות יותר. אך חשוב להבין שהדבר מעיד גם על איכות נמוכה.

 

חצר של יוקרה – האפשרויות הבלתי מוגבלות של פרגולת האלומיניום

חושבים על פרגולה אלומיניום מחיר למטר בחצר? חשוב שתדעו שהתקנת פרגולת אלומיניום בחצר תשדרג את החזות של הבית ותעלה את ערכו, ולכן כדאי להשקיע בפרגולה עם תוספות מובנות. הינה הפרמטרים המשפיעים על המחירים:

 

גודל ועיצוב

גודל החצר משפיע על גודל הפרגולה ועל העיצוב שלה. אם אתם הולכים על פרגולה גדולה, אל תוותרו על עיצובים מיוחדים. אך הביאו בחשבון שעיצובים מיוחדים מוסיפים למחיר.

 

קירוי

אפשרויות הקירוי בפרגולות אלומיניום בחצר מגוונות. אפשר לקרות את הפרגולה בחומרים סטנדרטיים כמו פוליגל או ברזנט או בחומרים מיוחדים כמו סנטף או קירוי חשמלי. גם הקירוי ואיכותו משפיעים על המחיר.

 

תוספות מיוחדות

רפפות חשמליות, סוככים חשמליים ומערכות תאורה משולבות הם תוספות מיוחדות לפרגולות אלומיניום בחצר אך נפוצות למדי. הם תורמים גם לאסתטיות וגם לפונקציונליות ומשפיעים על המחיר של הפרגולה.

 

התאמה עונתית

סגירת חורף שימושית לא רק בחורף אלא גם בשאר עונות השנה. אין מדובר בהשקעה גדולה, אך היא בהחלט ניכרת במחיר ומשתלמת.

 

כתום פרגולות עם מחיר אטרקטיבי ומוצר מעולה

לסיכום, מחיר של פרגולות אינו הפרמטר היחיד שכדאי לבחון בבואכם לבחור חברת פרגולות מומלצת. יש לתת את הדעת לאיכות הכוללת של כל האלמנטים המרכיבים את המוצר המוגמר.

לכל פרגולה מחיר אחר שנגזר מכמויות, גודל, מורכבות ההכנה ומאיכות של החומרים, העבודה, ההתקנה והשירות הכלול באחריות. זכרו לקבל חוות דעת מאנשים אשר עברו את התהליך עם החברה בה אתם רוצים לבחור, הסתכלו על עבודות קודמות והתרשמו מבעל המקצוע.

בנוסף, חשוב לא לקפוץ על כל פרסום אשר מציע פרגולה במחיר זול מדי, הרי תמיד יש אותיות קטנות, שחלקן נגלות לנו רק לאחר שסיימנו את העבודה.

 

פרגולות אלומיניום מחיר

כדאי תמיד גם לבקר במפעל המייצר, להתרשם מיכולתו, הציוד, צורת העבודה, ולהתרשם מהעובדים,

עוד לפני ביצוע ההזמנה,  ובוודאי לפני שמקבעים מוצר כל כך משמעותי בביתכם.

מחיר פרגולה
לייעוץ מקצועי - השאירו פרטים ונחזור בהקדם
אולי יעניין אותך גם...
לקוחות ממליצים
למידע וייעוץ מקצועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן