פרגולה כשרה לסוכות

פרגולה כשרה לסוכות היא פטנט שנולד בעיר ירושלים ומעטרת גינות ומרפסות רבות ברחבי העיר. קראו את השורות הבאות והצטרפו למשפחות שנהנות לשבת בחיק חצרן בימי חול ובחגים.

פרגולת סוכה בירושלים

ירושלים, "העיר שחוברה לה יחדיו", מאחדת בתוכה תושבים חילוניים בצד תושבים דתיים וחרדים. בכל שנה לפני חג סוכות רבים מכינים את החצרות, המרפסות וגגות הבתים להצבת סוכות וניתן לראותן ברחבי עיר הבירה עומדות בחגיגיות, מוארות ומקושטות במשך שמונת ימי החג.

בניית סוכה כרוכה ברכישת חלקים שונים עבור שלד וקירות והקמתה בכל שנה מחדש באופן זמני. בסיום החג, הסוכה תפורק ותאוחסן עד השנה הבאה.

השנה עושים זאת חברת, חברת "כתום", מהמובילות בתחום עיצוב וייצור פרגולות בישראל, מאפשרת לכם לבנות פרגולת סוכה העומדת בדרישות הלכתיות מחמירות ומספקת פתרון עיצובי מרהיב ביופיו.

פרגולה סוכה כשרה בירושלים
אחת מהפרגולות סוכה שלנו חוגגת לה..
פרגולת סוכה בירושלים

פרגולה לסוכות בירושלים

אפשרות נוספת היא להפוך בכל שנה את הפרגולה לסוכה, או בעצם לרכוש פרגולה שהיא סוכה. כדי שזה יקרה תוכלו לרכוש מראש פרגולה מתאימה אשר תיתן מענה לצורך כפול. מצד אחד היא תספק הגנה מפני השמש הישראלית ומצד שני תשמש פעם בשנה, בחג סוכות, כסוכה כשרה. בדרך זו, אפשר ליהנות מפרגולות סוכה בירושלים, מעוצבות ואיכותיות עם פתרון הלכתי קל לתפעול ובטיחותי.

פרגולה כשרה לסוכות על גג
פרגולת סוכה כשרה מבית היוצר שלנו – גם הדק הוא עבודת יד שלנו..

 

תכנון מוקדם של הצבת הפרגולה

חשוב לבצע תכנון מוקדם של הפרגולה לפני הזמנתה. כדאי לבחון  את המטרה של הפרגולה, היכן תרצו להציב אותה ומה מידת ההצללה שתרצו. האם הפרגולה תספק הגנה מרוחות ומהקור של החורף הירושלמי.

על ידי בירור מקדים של הצרכים שלכם תוכלו להחליט על החומרים של שלד הפרגולה, החומר ממנו עשוי הכיסוי הן מבחינת נוחות והן מבחינת בטיחות.

אנחנו בחברת כתום מזמינים אתכם לקחת חלק פעיל בתהליך ולהיות לצידנו כבר משלב התכנון. כלומר, הנגיעה האישית שלכם תבוא לידי ביטוי בעיצוב הפרגולה.

פרגולה לסוכות
פרגולת סוכה שמאפשרת לראות את כל הנוף

 

היתרי בניה לפרגולות

היום יותר מתמיד קל יותר להתקין פרגולה. בעבר, היה צורך בהיתרי בניה כדי להציב פרגולה בחצר או בגינה. הטיפול בהיתרי הבניה היה כרוך בהרבה מאד בירוקרטיה ובעלויות כספיות גבוהות. קראו עוד על השינויים בחוק הפרגולות

לאחר רפורמת הפרגולות שאושרה באוקטובר 2015, אין צורך בבקשה להיתר בניה לפרגולה בשטח של עד 50 מ"ר. אם הותקנה פרגולה בשטח של מעל 20 מ"ר יש חובת דיווח לרשות העירונית על טופס דיווח עבודה פטורה מהיתר.

 

הלכות סוכה פרגולה

היצרן של הפרגולה חייב להיות בעל ידע מוקדם בהלכות סוכה. הכללים וההלכות לקביעת כשרותה של סוכה הם רבים ומדוקדקים ודרוש להקפיד עליהן בייצור הפרגולה והתקנתה כדי שתוכל לשמש גם כסוכה כשרה. נמנה מספר כללים לסוכה כשרה:

  • הסכך צריך להיות כשר, ניתן להרמה, עמיד ברוח ומונח באופן הלכתי
  • הסוכה חייבת לעמוד מתחת לכיפת השמיים וצריך לראות דרך גג הסוכה את השמיים.
  • הסוכה צריכה להיות בעלת 3 דפנות לפחות.
  • בכל שנה צריך להוסיף בה חידוש.

פרגולה כשרה לסוכות עם סכך

הנחת הסכך על פרגולת סוכה.

 

פרגולה כשרה לסוכות בירושלים

אנחנו ממליצים על פרגולה אלומיניום כשרה לסוכה. יצרני הפרגולות החלו להשתמש באלומיניום בשנים האחרונות והחומר מהווה תחליף לעץ. לפרגולת אלומיניום סטנדרטים גבוהים ויתרונות רבים:

  • האלומיניום הוא חומר הניתן לעיצוב בהתאמה אישית לכן המגוון הקיים הוא רחב ואפשר למצוא פרגולות בעיצובים חדשניים מרהיבים, פרגולות תלויות, פרוגלות אלומיניום שהן סוכה, פרגולות עם גג חשמלי המאפשר שליטה על מידת ההצללה וגם יכול להפוך לגג בזמני גשם.
  • פרגולות המיוצרות מאלומיניום איכותי הן חזקות מאד ועמידות לאורך זמן ובכל תנאי מזג האוויר. האלומיניום אינו מחליד, עמיד בפני חדירת מזיקים ואף אינו מצריך תחזוקה.
  • פרגולה איכותית תגיע עם אפשרויות ניקוז מי הגשם באמצעות מרזבים שיזרימו את המים מהגג לתחתית הפרגולה באופן מרוכז, למניעת הצפת השטח מתחת לפרגולה.
  • יצרני פרגולות רבים מאמינים באיכות וחוזק המוצר ונותנים ללקוחותיהם אחריות לשנים רבות. מקובל בענף זה לקבל עד 10 שנות אחריות.
  • אפשר להתקין תאורת לדים עם חיווט מוסתר ומוגן כדי שיהיה אפשר לנצל את הפרגולה גם בשעות החשיכה.
  • ניתן להתקין דפנות נגללות ואחרות להצללה, פרטיות ורוח. ניתן לרכוש דפנות נגללות בהפעלה ידנית וחשמלית.
  • יתרון גדול הוא שאין צורך בעבודות תחזוקה כפי שדרוש בטיפול בפרגולות עץ או בחלקים העשויים ברזל אשר מחלידים עם הזמן. פרגולה מאלומיניום אינה דורשת תחזוקה, אלא זקוקה לניקיון תקופתי בלבד.
פרגולות כשרה לסוכות בירושלים
פרגולות סוכה כשרות מבית היוצר של כתום מתצפתות עלינו ממרפסות רבות

 

היתרונות בשימוש הכפול בפרגולות סוכה בירושלים

שימוש רצוף במהלך השנה – הצללה מתאימה מפני השמש ופתרון לכיסוי המונע חדירת מי גשם יאפשר שימוש בפרגולה בכל ימות השנה. הפרגולה הופכת מעין חדר חיצוני, מקום למנוחה, מרגוע ואירוח, המעוצב לפי טעמם האישי של בעלי הבית ומשתלב היטב במראה הגינה או המרפסת. פעם בשנה, בעזרת שינוי קל הופכת הפרגולה לסוכה כשרה בו ניתן לחגוג את ימי חג הסוכות כהלכתם. אנחנו בחברת כתום הלכנו צעד קדימה עם הפיכת הפרגולה לסוכה ויצרנו מנגנון פשוט המאפשר את תפעול הפרגולה והקמת הסכך מפנים הפרגולה, ללא צורך בטיפוס מאתגר או יכולות פיזיות מרשימות.

עלות וכדאיות כלכלית – שימוש בפרגולה להצללה כל השנה וכסוכה במועד החג מהווה חיסכון גדול בעלויות. במקום הוצאת אלפי שקלים מדי שנה לרכישה של חומרים לבניית סוכה ובלאי גבוה, מתקינים פרגולה בהוצאה חד פעמית אשר מתחלקת על פני מספר שנות חייה הארוכים של הפרגולה. בחשבון סופי, בהתחשב בשימוש הרצוף במהלך השנה, משתלם יותר להתקין פרגולה ואיכות החיים משתפרת פלאים.

הקמת סוכה בקלות וללא מאמץ – אין כבר צורך בעבודה פיזית מתישה ולא פשוטה כלל של הקמה ופירוק של הסוכה מדי שנה. הפתרון הוא קל ובטיחותי, והנה לכם סוכה מוכנה בזמן קצר.

פרגולה סוכה עם דפנות זיפ
פרגולה עם דפנות זיפ – יעיל לכל עונות השנה

פרגולה כשרה לסוכות עם סכך

דוגמה לשרטוט פרגולה כשרה לסוכות.

 

פרגולה לסוכות מבית כתום איכות ללא פשרות

לסיכום, פרגולות המשמשות כסוכה נותנות פתרון של צל והגנה מפני השמש והגשם בכל ימות השנה וכן, פתרון קל וחסכוני כתחליף לבניית סוכה בחג הסוכות. פרגולות אלה עמידות לאורך זמן ויש להן יתרונות רבים.

אם גם אתם רוצים פרגולה אלומיניום כשרה לסוכה אצלכם אל תהססו לפנות אלינו בטופס מטה או להתקשר – 0723717227 ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי.

 

פרגולת סוכה חשמלית
לייעוץ מקצועי - השאירו פרטים ונחזור בהקדם
אולי יעניין אותך גם...
לקוחות ממליצים
למידע וייעוץ מקצועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן