4 רעיונות לסגירת מרפסת

אחד היתרונות של המרפסת הביתית הוא שאפשר להשמיש אותה לכל עונה. גם אם קיבלתם מהקבלן בית חדש עם מרפסת פתוחה ולא מקורה, עומדות לרשותכם 4 דרכים יעילות ומהירות לקרות אותה, להתקין בה מתקני הצללה ואף לסגור אותה בלי להזדקק לאישורים מהרשות המקומית.

איך עושים את זה? בפשטות. יוצרים קשר עם חברת כתום, מגדירים את הצרכים, מזמינים אותנו למדידות, מקבלים המלצה על הפתרון המומלץ ויוצאים לדרך, ובסופה המרפסת שלכם תהיה מקורה, מוצלת או סגורה לפי בחירתכם וטעמכם. רוצים להכין את המרפסת לחורף או לקיץ? לקרות אותה, לסגור אותה וליהנות ממנה בכל זמן ובכל עונה? הינה כל מה שכדאי לדעת על סגירת המרפסת ו־4 רעיונות לסגירת המרפסת בקלות ובנוחות.

 

למה לסגור את המרפסת?

אנשים רבים מבקשים מאיתנו רעיונות לסגירת מרפסת. אז כיוון שרעיונות יש למכביר, לפני שנסגור לכם את המרפסת, בואו ננסה להבין למה זה כדאי. יש הרבה מרפסות פתוחות בארץ, ויש לכך סיבות רבות החל בדרישות הבנייה של הרשויות המקומיות, דרך הדרישות של תקני הבנייה המחייבים וכלה בטעמם ובהעדפותיהם של האדריכלים והקבלנים.

כיוון שבמקרים רבים אין לבעלי הבתים יכולת להשפיע על מבנה המרפסת, כל שנותר להם הוא למצוא את הדרך הטובה ביותר לסגור אותה. חשוב להבין שמרפסת סגורה אינה מבטלת את הייעוד שלה. המרפסת היא בדרך כלל החלל הפתוח היחיד בבית, וחשוב לשמור עליו פתוח, מאוורר ומואר. סגירת מרפסת שומרת על האיכויות של החלל הפתוח הזה אך מאפשרת לכם לייעל את הייעוד שלה ולשפר את התנאים בה. הסגירה עוזרת לכם להמשיך ולהשתמש במרפסת גם בעונת הקיץ כשהשמש יוקדת, וגם בעונת החורף כשהגשם, הברד והשלג קופצים לבקר.

סגירת המרפסת מספקת לכם צל חלקי או מלא, נותנת לכם פרטיות ועוזרת לכם לשמור על הניקיון במרפסת ועל השהייה הנעימה בה. השתכנעתם? הינה ארבע רעיונות לסגירת המרפסת, להגנה מפני החום הכבד או המשקעים, לסיכּוך או להצללה ולשמירה על הפרטיות ועל הניקיון.

 

1. פרגולות למרפסת

פרגולות הן פתרון מושלם למרפסות פתוחות ודרך מצוינת להרחיק את קרני השמש החזקות או את הגשמים הכבדים. אם אתם מתכננים להקים גינה במרפסת הביתית או חושבים על רכישת צמחים למרפסת מערבית או מזרחית, פרגולה מעוצבת המשלבת אלמנטים מאלומיניום ועץ, יכולה לתת לכם את הצל והקרירות שצמחי הגינה אוהבים. אתם יכולים להוסיף סגירה היקפית לפרגולה באמצעות דפנות או לְקָרוֹת את הפרגולה בסוככים חשמליים שיורדים ועולים לפי הצורך ולשלוט באוויר שמגיע למרפסת, להרחיק את הגשם ולהבטיח את הצל הנדרש. אם יש לכם מרפסת גדולה אתם יכולים להקצות אזור ייעודי לפרגולה ולהשאיר את שאר האזורים פתוחים. זה תלוי בכם, במבנה המרפסת ובצרכים שלכם.

פרגולה חשמלית מאלומיניום

 

2. זכוכית נאספת – רעיון לסגירת מרפסת

זכוכית נאספת היא הדרך הטובה ביותר לשמור על ניקיון המרפסת ולייצר תשתית מתאימה בשביל צמחים למרפסת. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר מרפסות שנסגרות בזכוכית נאספת, וזה לא מפתיע. הזכוכית הנאספת משדרגת את החזות של הבית ומוסיפה לו יוקרה ואלגנטיות. הזכוכית הנאספת מאפשרת לכם לסגור את המרפסת לגמרי, להרחיב את הסלון ולהוסיף שטח לבית. וכל זאת באופן חוקי ובלי להזדקק לאישורים מהרשות המקומית. סגירת מרפסת בזכוכית נאספת מרחיקה יונים, מכרסמים ומזיקים, עוזרת לכם לשמור על הניקיון, נותנת לכם פרטיות מלאה ומאפשרת לכם לארח בכיף. רוצים לשבת במרפסת ולשאוף אוויר צלול? הזכוכית הנאספת – כשמה כן היא – יכולה להיאסף אל תוך עצמה ולפתוח את המרפסת בשעות היום, והיא יכולה גם להיסגר ולאטום את המרפסת בשעות הערב והלילה.

פרגולה זכוכית נאספת

 

3. סגירת חורף מתקפלת

סגירת חורף מתקפלת מכינה את המרפסת הביתית הפתוחה לימי החורף הקרים. מדובר בסוכך קשיח ועמיד שמותקן במרפסת ואוטם אותה לחלוטין. יש לו תקרה וקירות יציבים שאפשר לפתוח או לגלול כלפי מעלה בימים של שמש חורפית נעימה. הסוכך אטום לגמרי ומגן על המרפסת מפני גשמים ומשקעים אחרים, אך אל דאגה – הוא אינו מסתיר את הנוף. יש סוככים שקופים ששומרים על החזות החיצונית של הבניין, ואינם מסתירים את הנופים היפים שנשקפים מהמרפסת.  סגירת חורף מתקפלת עוזרת לכם לשמור על הניקיון במרפסת ולאחסן בה ציוד בלי לחשוש מרטיבות או מנזק. הסגירה המתקפלת היא זמנית – עם בוא האביב תוכלו לקפל אותה ולאחסן אותה עד לחורף הבא.

סגירת חורף מתקפלת בירושלים

 

4. סגירת מרפסת עם גגות נפתחים

גגות נפתחים הם פנלים מבודדים, חזקים ועמידים המחופים בשכבת עץ או אלומיניום ומותקנים על גגות הפרגולה במרפסת. אפשר לפתוח אותם בכל זמן ולשלוט בכמות האור הנכנס למרפסת ובהצללה הרצויה. אתם יכולים לתכנן סגירת מרפסת עם מנגנון חשמלי לפתיחת הגגות ולסגירתם או להתקין גגות שנפתחים ידנית. הגגות הנפתחים ישמרו על המרפסת שלכם יבשה בחורף ויאפשרו לצמחים שלכם ליהנות משמש מלאה או חלקית בקיץ. המנגנון החשמלי מקל את התפעול של הגגות ומבטיח שהייה נעימה ומהנה במרפסת בכל יום ובכל עונה.

סוכך חשמלי

 

לסגור את המרפסת עם חברת כתום

רוצים לסגור את המרפסת הביתית או המרפסת בעסק שלכם? צוות כתום ימליץ לכם על מתקני הסגירה המתאימים ביותר למרפסת, יתאים אותם לצרכים שלכם ויאפשר לכם ליהנות מהמרפסת שלכם בכל עת. צרו קשר בטופס ונשמח לחזור אליכם עם פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

רעיונות לסגירת מרפסת
לייעוץ מקצועי - השאירו פרטים ונחזור בהקדם
אולי יעניין אותך גם...
לקוחות ממליצים
למידע וייעוץ מקצועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן