פרגולות עץ מיוחדות בהתאמה אישית

פרגולת עץ מיוחדת היא מבנה עץ גדול או קטן שמותאם לאזורים מסוימים בשטחים החיצוניים של הבית – בחצר, בגינה, בגג או במרפסת. פרגולות עץ עשויות מעצים חזקים ואיכותיים, ואפשר לשלב בהן חומרי גלם עמידים אחרים כדי לשפר את העיצוב שלהן ולעדן אותו. הן מורכבות מקורות אנכיות שתומכות בקורות מצטלבות ובגג פתוח, סגור או מתכוונן שעשוי מעץ או מחומרים אחרים.

פרגולת עץ היא רכיב קישוטי יפהפה שמוסיף לגינה או למרפסת יופי, פאר ויוקרה, משמש לפנאי ולאירוח, תורם לתחושת הפרטיות של בני הבית, משדרג את המראה של שטחי הבית החיצוניים ומעדן את האווירה בהם. כדי להתאים למרפסת, לגינה, לגג או לחצר פרגולת עץ מיוחדת כדאי להיעזר בחברה מקצועית שמתמחה בתכנון פרגולות, בעיצובן ובהתקנתן. פרגולות עץ מיוחדות הן מבנים חזקים ועמידים שמצריכים עבודות תחזוקה מזעריות.

הינה כל מה שחשוב לדעת על פרגולות עץ מיוחדות, על התאמתן לצורכי הבית ולהעדפות של בני הבית ועל היתרונות שלהן.

 

איך מתאימים פרגולת עץ מיוחדת לצורכי הבית

כדי להתאים פרגולות עץ מיוחדות לצורכי הבית, לחצר, לגינה או למרפסת, יש לקבוע את המקום המיטבי לפרגולה ולמדוד את השטח שהוקצה לה. חשוב לוודא שהפרגולה תעוגן היטב בקרקע או תחובר למשטחים מוצקים כמו דק, פטיו או בטון. תהליך ההתקנה עשוי להשתנות לפי הגדרות העיצוב ולפי הסגנון המבוקש וכן לפי תנאי השטח והייעוד של הפרגולה.

 

מאילו חומרי גלם אפשר לעצב פרגולת עץ מיוחדת?

אפשר לבנות פרגולות עץ ממבחר רב של חומרים ובראש ובראשונה מעצים חזקים, עמידים ולאחר חיטוי. עצים כמו ארז, סקויה, אלון ואורן נהדרים לפרגולות עץ חזקות ובמיוחד לפרגולות מעץ גושני שמעוצבות בסגנון כפרי, בשל עמידותם הטבעית בפני תהליכי ריקבון וחרקים וכיוון שהם מתאימים לבתים עם חצרות גדולות. העצים הללו עוברים טיפולים בלחץ וחיטוי בכימיקלים כדי להבטיח את עמידותם וכדי למנוע ריקבון, פגיעה של מזיקים, התכלות של חומרי גלם או התקלפות של צבע ולכה ברבות השנים. חשוב לבנות פרגולות עץ מיוחדות רק מעצים שטופלו בלחץ, והם בטוחים לשימוש ארוך שנים.

 

איך מעצבים פרגולת עץ מיוחדת?

כדי לעצב פרגולות עץ ייחודיות ומקוריות וכדי להביע את כישרון העיצוב ואת היצירתיות של המתכננים, המעצבים והבנאים, אפשר לשלב בפרגולה מתכות כמו אלומיניום או ברזל מגולוון ולפתח בהם עיטורים מיוחדים, קימורים יפהפיים וקישוטים יוצאי דופן. התוצר הסופי צריך להיות מבנה איכותי ועמיד ויפהפה המשלב בין חוזק המתכת ובין היופי הטבעי של העץ ונראה נהדר. סגנונות העיצוב יכולים להשתנות מבית לבית לפי ההעדפות של בני הבית ולפי הצרכים שלהם. יש פרגולות בסגנון מודרני, יש פרגולות בסגנון כפרי, ויש פרגולות בסגנון תעשייתי מלוטש. ניתן לייצר גם פרגולות אלומיניום דמו עץ וככה תוכלו להנות משני העולמות – תחזוקה נמוכה ומראה כפרי. אלמנטים עיצוביים נפוצים שמוסיפים ייחודיות לפרגולות הם לוחות מסורגים, חיתוכים דקורטיביים, תריסים חשמליים, רפפות מתכווננות ופרטים מורכבים אחרים.

פרגולות עץ

 

מה דרוש לבנייה של פרגולת עץ מיוחדת?

כדי לעצב פרגולת עץ מיוחדת בסגנון הרצוי וכדי לבנות אותה בשלמות חשוב להביא בחשבון נתונים כמו גודל השטח, החזות החיצונית של הבית, הייעוד של הפרגולה, רמת הפרטיות הנחוצה לבני הבית וצורכי ההצללה בגינה או בחצר. מומלץ להביא בחשבון גם את חוקי הבנייה של הרשות המקומית ולברר אם יש צורך באישורים מיוחדים או בהיתרי בנייה. יש לוודא שאפשר לעגן היטב את קורות הפרגולה באדמה, על הדק או במשטח הבטון ולהבטיח שהפרגולה תעמוד בתנאי אקלים קיצוניים כמו שרב, רוחות ערות, גשמים חזקים ושלגים. לאחר התקנת הפרגולה יש להדריך את בני הבית בעבודות תחזוקה בסיסיות כדי שהפרגולה תחזיק מעמד שנים רבות ותשמש את בני הבית ביעילות.

 

איך מתחזקים פרגולת עץ מיוחדת?

פרגולות עץ איכותיות הן חזקות ועמידות. אם הן בנויות מחומרים מתאימים ומתוחזקות היטב, הן בטיחותיות לשימוש ויכולות לעמוד בתנאים של אקלים קיצוני ולא לאבד את יופיין ואת ייחודיותן. כדי למנוע תהליכי ריקבון בפרגולת העץ וכדי למזער את נזקי הזמן חשוב להשתמש רק בעץ איכותי שטופל בלחץ ורק במתכות חזקות ומגולוונות. חשוב מאוד לתחזק את הפרגולה בחלוף השנים. כדי למנוע נזקים של מזיקים כמו טרמיטים או נמלים יש לבדוק את מבנה העץ מדי שנה, לאתר נזקים ולנקוט אמצעים מתאימים לתיקון הנזק ולמניעתו. אם יש צורך באיטום ובחידוש הצבע והלכה, חשוב לא להזניח את הפרגולה ולעשות זאת מיד.

פרגולת עץ

 

פרגולות העץ המיוחדות של כתום במגוון צבעים

הצוות המקצועי של חברת כתום מיומן בעיצוב פרגולות עץ מיוחדות, בבנייתן ובאחזקתן. חברת כתום עומדת בסטנדרטים מחמירים של ייצור ובנייה ומקפידה על תקנות הבנייה המקומיות. לחברת כתום מוניטין רב־שנים שמדבר בעד עצמו. פרגולות העץ שהחברה בנתה ברבות השנים, הן העדות הטובה ביותר לאיכות שלה, למקצועיות של הצוות המקצועי ולמצוינות שלו. את פרגולות העץ ניתן לצבוע במגוון רחב של צבעים. גם כאן אנחנו עושים שימוש בטכנולוגיות צביעה איכותיות וייחודיות, שיטת צביעה אמריקאית המבטיחה את עמידות הצבע לאורך זמן.

חולמים על פרגולת עץ מיוחדת במרפסת, בגינה או בחצר? דברו איתנו. נוכל לספק לכם הכוונה ותמיכה לאורך התהליך כולו החל בבחירת חומרי הגלם, דרך תכנון המבנה והתאמתו לשטח וכלה בעיצוב הייחודי של הפרגולה, בהתקנתה ובאחזקתה לאורך זמן ובשירות אחריות של 5 שנים (לא כולל חידוש צבע). פרגולת חלומותיכם כבר כאן, אצלנו בכתום. היא מחכה לכם, וגם אנחנו.

חשוב להדגיש – אנחנו גם המפעל המייצר, גם מי שמרכיב את הפרגולה וגם מי שנותן לכם את האחריות. כך שיש לכם אמא ואבא!

פרגולות עץ מיוחדות
לייעוץ מקצועי - השאירו פרטים ונחזור בהקדם
אולי יעניין אותך גם...
לקוחות ממליצים
למידע וייעוץ מקצועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן