פרגולות אלומיניום סגורות

פרגולות אלומיניום סגורות הן שכלול ייחודי לפרגולות הפתוחות, האהובות והמוכרות, והן צוברות ביקוש ותאוצה בשנים האחרונות. עוד ועוד ישראלים מגלים את היתרונות של הפרגולות הסגורות ומעדיפים להתקין אותן על הגג, במרפסת, בגינה או בחצר וליהנות מתוספת מעוצבת, יפה ואיכותית לבית. הפרגולות הסגורות למעשה מגדילות את שטחי הבית או מרחיבות את שטחי הגינה ויוצרות חלל סגור, אטום ונהדר לשימושם של בני הבית, חלל שהוא גם פנימי אך גם חיצוני. אין צורך בהיתרי בנייה מיוחדים להתקנה של פרגולת אלומיניום סגורה בבית או בחצר, ותהליך התכנון, העיצוב וההתקנה קל מאוד, יעיל ומהיר.

אם גם אתם חולמים על תוספת של שטח לבית או על חלל ישיבה חיצוני סגור, אטום ונעים, אתם צריכים פרגולות אלומיניום סגורות. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת עליהן.

 

מהי פרגולת אלומיניום סגורה?

פרגולות אלומיניום סגורות הן פרגולות רגילות עם תוספות שסוגרות אותן, אוטמות אותן ויוצרות מהן חלל פנימי נהדר באזורים החיצוניים של הבית. האיטום יכול להיעשות בתקרת הפרגולה באמצעות לוחות סנטף או פוליגל או בקירות הפרגולה באמצעות זגוגיות הזזה המותקנות על מסילות אלומיניום. האפקט שנוצר לאחר האיטום הוא מדהים, והפרגולה נראית כחדר שמש יפהפה שמגדיל את שטחי הבית או סוגר את מתחם הפנאי והאירוח בגינה ובחצר להנאת המשתמשים. החלל הפנימי החדש שנוצר בסגירת הפרגולה, אטום לחלוטין למשקעים, לרוחות וללכלוך, ואפשר להשתמש בו כחדר לכל דבר. מרבית הישראלים נהנים לארח בפרגולה הסגורה וליהנות מהשהייה בה, ובצדק – היא חמימה אך נעימה, אטומה אך מאווררת. פרגולת אלומיניום סגורה מתאימה לכל מבנה ולכל שימוש, ואפשר להשתמש בה ולשהות בה לכל אורך היום בכל עונות השנה.

פרגולה זכוכית נאספת

 

מה ההבדל בין פרגולות סגורות לפרגולות רגילות?

למעשה גם פרגולות סגורות וגם פרגולות רגילות מתוכננות, מיוצרות ונבנות כפרגולות אלומיניום סטנדרטיות עם עמודי תמך, קורות ותקרה, בין שזו תקרת רפפות מתכווננת ובין שזו תקרת לוחות קשיחים. פרגולות אלומיניום סטנדרטיות מותקנות בגג הבית, במרפסת, בגינה או בחצר והן למעשה חלל חיצוני פתוח אך מקורה. ההבדל בין שתי הפרגולות נעוץ באיטום שלהן. פרגולות אלומיניום סגורות הן פרגולות סטנדרטיות עם תוספת איטום לתקרה ועם קירות אטומים – לרוב זגוגיות נאספות או זגוגיות הזזה. פעולת האיטום מוסיפה שימושים לפרגולה ויוצרת ממנה חלל פנימי ייחודי ואיכותי באזורים החיצוניים של הבית. פרגולת האלומיניום הסגורה היא חדר נוסף בבית שאפשר לשהות בו לכל אורך שעות היממה ובכל עונות השנה. אפשר לחמם אותו, אפשר לאוורר אותו ואפשר אפילו לישון בו. מדובר בתוספת נהדרת לשטחי הבית והחצר. הפוטנציאל שלה עצום, והיתרונות שלה מדהימים.

 

מה היתרונות של פרגולת האלומיניום הסגורה?

נכון תמיד חלמתם על תוספת שטח לבית? נכון תמיד רציתם חדר אירוח מרווח, שטוף שמש עם נוף פנורמי? נכון תמיד חשבתם איך יהיה לאכול ארוחה משפחתית בחצר בעיצומה של סערת גשמים? נכון תמיד שאלתם את עצמכם איך יהיה לישון בקיץ במרפסת בלי עקיצות יתושים? בזכות פרגולת האלומיניום הסגורה אתם יכולים לקבל תשובות לכל השאלות ולהגשים את כל החלומות.

פרגולת אלומיניום סגורה היא דרך נבונה להגדלת שטחי הבית, הגינה או החצר בלי כאב הראש הנלווה לקבלת אישורי בנייה מיוחדים (רצוי לבדוק את דרישות הרשות המקומית לעניין התקנת פרגולות) ובלי עבודות בנייה מעיקות. בתוך כמה שעות אתם יכולים להתקין חדר נוסף בבית על הגג, במרפסת ובחצר, להגדיל את שטחי הבית והגינה ולשדרג את איכות החיים. פרגולת אלומיניום סגורה היא חלל פנימי אטום באזורים החיצוניים של הבית.

היא נעימה ומאווררת בקיץ וחמימה בחורף. היא תשמש אתכם בכל זמן, בכל יום ובכל עונה גם כשהשמש קופחת, גם כשהרוחות משתוללות וגם כשיורד ברד. אתם יכולים לחמם אותה או לאוורר אותה, לארח בה, לאכול בה ואפילו לישון בה. ולמה לא בעצם? היא כמו כל חדר בבית, רק יפה יותר.

 

למי מתאימה פרגולת אלומיניום סגורה?

פרגולת אלומיניום סגורה מתאימה לכל מי שיש לו חלקת גג מרווחת שזקוקה להצללה, מרפסת ביתית חשופה לשמש, גינה בלי פרטיות או חצר גדולה. היא מתאימה גם לכל מי שיש לו פרגולה פתוחה מעץ או מאלומיניום, והוא רוצה לשדרג אותה ולהשמיש לצרכים נוספים. למעשה לא נטעה אם נאמר שפרגולת אלומיניום סגורה מתאימה לכולם, והיא יכולה לעשות לכם חיים קלים בהרבה.

גרים בקומה גבוהה, ויש לכם מרפסת דרומית עם שמש מעיקה? למה לא תהפכו אותה לחדר שמש יוקרתי עם נוף פנורמי מדהים? יש לכם גג שאפשר לנצל לאירוח? למה לא תתקינו בו פרגולת אלומיניום סגורה, תארחו את האורחים הנדהמים ועל הדרך תשדרגו את החזות החיצונית של הבית? יש לכם פרגולת עץ יפהפייה בחצר באזור הבריכה? למה לא תאטמו אותה ותארחו בה גם בחורף? פרגולת אלומיניום סגורה היא פתרון נפלא לאנשים שיודעים איך לרתום את החסרונות וליצור מהם שפע של יתרונות; לאנשים שאוהבים לארח בסטייל; לאנשים שרוצים להגדיל את שטחי הבית ולאנשים שיודעים מה טוב בשבילם. ויודעים מה? פרגולת אלומיניום סגורה טובה גם בשבילכם.

פרגולה עם וילון זכוכית חלבית

כמה עולה פרגולת אלומיניום סגורה?

המחיר של פרגולת אלומיניום סגורה עשוי להשתנות לפי המיקום שלה, לפי גודלה ולפי אמצעי האיטום שבחרתם. לפרגולת אלומיניום סגורה במרפסת הביתית יהיה מחיר שונה מפרגולת אלומיניום סגורה בחצר הבית; לפרגולה עם זגוגיות הזזה יהיה מחיר שונה מפרגולה עם זגוגיות נאספות; לפרגולה שמותקנת על הגג יהיה מחיר שונה מפרגולה שמותקנת בגינה.

כדי לדעת את מחיר הפרגולה שמתאימה לכם, לצרכים שלכם ולהעדפות שלכם כדאי שתדברו עם צוות אוּמני הפרגולות שלנו, אצלנו בחברת כתום, ותקבלו מושג על המחירים, על חומרי הגלם, על תהליכי התכנון, העיצוב, הייצור וההתקנה ועל השימושים השונים של הפרגולה החדשה שלכם.
כן ניתן איזושהו כלל אצבע ונאמר שמחיר של פרגולות אלומיניום רגילה עשוי לנוע בין 1400- 3000 ש"ח למטר רבוע.

 

פרגולות אלומיניום סגורות של חברת כתום

למה כדאי לתכנן את פרגולת האלומיניום הסגורה החדשה שלכם עם צוות המומחים של חברת כתום? כי אמרתם פרגולה, אמרתם כתום; כי כתום זה שם נרדף לפרגולות איכות; כי בשבילנו ייצור פרגולות הוא אוּמנות; כי לאוּמנות עיצוב הפרגולות הסגורות של כתום יש מוניטין רב־שנים של יופי ואיכות; כי לא תמצאו פרגולות אלומיניום סגורות טובות יותר, איכותיות יותר ויפות יותר מהפרגולות של כתום. רוצים להגדיל את שטחי הבית או להשמיש את הפרגולה הישנה שלכם? דברו איתנו ובואו להתרשם מהפרגולה הסגורה החדשה שלכם.

פרגולות אלומיניום סגורות
לייעוץ מקצועי - השאירו פרטים ונחזור בהקדם
אולי יעניין אותך גם...
לקוחות ממליצים
למידע וייעוץ מקצועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן