סורגים בירושלים

סורגים הם כבר מזמן לא רק אמצעי הגנה. סורגים הם אלמנט עיצובי רב־תכליתי שכבר אי אפשר לוותר עליו. אם בשנותיה הראשונות של המדינה נהגו להתקין סורגים בבית כאמצעי הגנה מפני פורצים, היום יותר ויותר אנשים מתקינים אותם גם כדי לשמור על בטיחותם של הילדים וגם כדי לשדרג את המראה של הבית מבפנים ומבחוץ.

סורגים בירושלים מעוצבים הם הסטנדרט החדש של הישראלים, ובעלי המלאכה יודעים שעל עיצוב כבר לא מתפשרים. מובן שבית מסוֹרג ומאובטח מרתיע פורצים, אך הרתעת הפורצים היא רק יתרון שולי. לסורגים יש יתרונות רבים אחרים והראשון שבהם הוא היתרון העיצובי.

אז למה כדאי להתקין סורגים בירושלים, אילו סוגי סורגים אפשר למצוא בבתי המלאכה המתמחים, ולמה הסורגים של חברת כתום מובילים בעיצוב, בחדשנות ובבטיחות? בואו נבדוק.

 

למה כדאי להתקין סורגים בירושלים?

סורגים במהותם הם אמצעי הגנה. לשם כך הם נוצרו מלכתחילה, וזוהי התכלית הבסיסית ביותר שלהם. בין שאתם מתגוררים בעיר הגדולה ובין שאתם מתגוררים במרחבים של הכפר, הצורך שלכם בהגנה ובביטחון מובן וברור. סורגים לבית מגינים על הבית מפני פורצים ותורמים לתחושת הביטחון של בני הבית.

אנשים שמתגוררים בבית מסוֹרג, מרגישים בטוחים יותר מאנשים שמתגוררים בבית שאינו מסוֹרג. הסורגים בתוך הבית שומרים עליכם ועל הרכוש שלכם, ולכן אנשים רבים – ובמיוחד כאלה המתגוררים בקומות קרקע או בבתים פרטיים – מחפשים אחר הביטחון שהסורגים מספקים ומתקינים סורגים בכל הבית.

לסורגים יש תכלית נוספת חשובה לא פחות ואולי אף יותר. הסורגים בקומות הגבוהות מותקנים בעיקר כדי להגן על הילדים הקטנים ולשמור עליהם בריאים ושלמים. אנשים רבים שמתגוררים בבניינים רבי־קומות בערים הגדולות, לא מוותרים על התקנת סורגים וגם לא מסכימים לגור בדירה שאין בה סורגים. והם צודקים.

הילדים שלנו הם הדבר החשוב ביותר שיש לנו, ומוטל עלינו לעשות הכול כדי להגן עליהם. סורגים לחלונות בקומות הגבוהות נוסכים בנו ביטחון ונותנים לנו הרגשה שהדבר היקר ביותר שלנו מוגן ובטוח בתוך הבית. ולכן לא נגזים אם נאמר שסורגים בקומות הגבוהות הם חיוניים ואף הכרחיים לחיי משפחה בטוחים, בטיחותיים ורגועים.

 

אילו סוגי סורגים אנחנו מייצרים ומתקינים בירושלים?

העין שלנו כבר התרגלה למראה הבתים המסוֹרגים גם בבנייני המגורים וגם בבתים הפרטיים. מזה שנים רבות הסורגים הם חלק מהותי מהבית עד שנראה לנו מוזר לראות בית נטול סורגים. מהסיבה הזאת אנשים נעשו קפדניים בנוגע לסורגים שלהם וכבר לא מוכנים להתפשר על סורגים פשוטים, לא מעוצבים ונטולי אופי.

אוּמני המַסגרוּת של חברת כתום בהחלט מבינים את דרישת הלקוחות ליופיו של הסורג, לעיטורים שלו ולהתאמתו למראה הכללי של הבית ועובדים קשה מאוד כדי לעמוד בדרישות האלה, ובצדק. סורגים הם חלק ממבנה הבית וחייבים להשתלב בסגנון העיצובי שלו גם מבפנים וגם מבחוץ.

הסורגים הם מוצר בטיחותי מסוגנן, רב־תכליתי ועמיד, וכל אחד יכול למצוא את הסורג המתאים לו ולהתאים אותו למראה הבית ולהעדפותיו האישיות. יש סורגים שעשויים ממתכת מגולוונת השומרת עליהם מפני תהליכי שיתוּך, יש סורגים שקופים, יש סורגי הזזה ויש סורגים מתקפלים. התקנת סורגים היא אוּמָנות ייחודית שמחייבת מיומנות, כישרון ותשומת לב מרבית לדרישות הלקוחות.

 

סורגי מתכת

סורגי המתכת הם תמיד מגולוונים וצבועים בצבעים שונים בהירים או כהים לפי העדפותיו של הלקוח. סורג ישר הוא סורג המתכת הפשוט ביותר. הוא מתאים לכל חלון ובדרך כלל מעוטר בחלקו, מעוטר במלואו או אינו מעוטר כלל. סורג בטן הוא סורג מתכת ישר המתעגל בחלקו התחתון ומאפשר לבעלי הבית להניח עליו אדניות פרחים, עציצים של צמחים מטפסים ודברים קישוטיים אחרים. סורג זה אהוב במיוחד על הישראלים, ואכן רואים אותו בחלונות רבים בכל רחבי הארץ.

סורגים שקופים

סורגים שקופים הם הפתרון האידיאלי לאנשים שלא מוכנים לוותר על הנוף ולא מרגישים נוח עם פסי המתכת שמתנוססים לאורכם או לרוחבם של החלונות. בניגוד למה שהייתם מצפים, הסורגים השקופים חזקים כמו סורגי המתכת ויכולים לשאת עומס רב של 800 קילוגרמים ויותר. השקיפות שלהם מסווה אותם היטב, ולמתבונן מבחוץ הם כמעט בלתי נראים. הסורגים השקופים מספקים לבני הבית ביטחון מלא והגנה מפני סכנות בלי להסתיר את הנוף או לפגוע בזרימת האנרגייה.

סורגי הזזה

סורגי הזזה מתאימים במיוחד למרפסות ובעיקר למרפסות בקומות הראשונות ובבתים פרטיים. אפשר לפתוח אותם במשך היום וכל עוד בני הבית נמצאים בתוך הבית ואפשר לסגור ולנעול אותם בלילה או לפני שיוצאים מהבית. כמו סורגי המתכת לחלונות גם סורגי ההזזה למרפסת מעוצבים ומעוטרים וניחנים ביופי ייחודי.

סורגים מתקפלים

סורגים מתקפלים מתאימים לחלונות הבית, וכמו סורגי ההזזה במרפסת גם אותם אפשר להזיז כדי ליהנות מהנוף במשך היום, וכל עוד בני הבית נמצאים בתוך הבית. בלילה או כשבני הבית יוצאים מהבית, אפשר לסגור את הסורגים המתקפלים כדי להגן על הבית ועל הרכוש מפני פורצים. סורגים מתקפלים מבוקשים במיוחד בקרב אנשים המתגוררים בבתים פרטיים או בקומות נמוכות.

 

סורגים בירושלים של כתום – מובילים בעיצוב, בחדשנות ובבטיחות

אם אתם מחפשים סורגים בירושלים, אוּמני המַסגרוּת של חברת כתום מחכים לכם עם סורגים מעוטרים, יפים ורב־תכליתיים מסוגים שונים. מחפשים סורגים ייחודיים שידגישו את הייחודיות שלכם ויתאימו בשלמות למראה הבית? הפסיקו לחפש. חברת כתום כאן בשבילכם ונשמח להתאים לכם את הסורגים החדשים שלכם עוד היום.

 

סורגים לבית בירושלים
לייעוץ מקצועי - השאירו פרטים ונחזור בהקדם
אולי יעניין אותך גם...
לקוחות ממליצים
למידע וייעוץ מקצועי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן