פרגולה מברזל ועץ – שילוב מנצח

במזג האוויר החם בישראל, הפכו הפרגולות למוצר שרבים בוחרים להתקינו בבתיהם. הפרגולות מסייעות לנצל את שטחי החוץ בחצר או בגג ויהפוך את המרחב בחוץ למוקד בילוי של המשפחה ולחלק בלתי נפרד מהבית.

אצלנו בכתום מייצרים מגוון פרגולות יוקרתיות מסוגים שונים אשר נותנות מענה לצרכים המשתנים של הלקוחות להצללה וקירוי. אחד השילובים היפיפיים שאפשר למצוא במגוון הפרגולות הוא שילוב של שני חומרים שונים היוצרים מוצר מעניין ומעוצב – פרגולה מברזל ועץ.

פרגולות מברזל ועץ

פרגולה מברזל ועץ השילוב הנכון למראה כפרי-יוקרתי

הברזל המגלוון עובר תהליך מיוחד של צביעה ושיוף ובשל תכונותיו המיוחדות אפשר לעצב אותו גם בקווים מעוגלים, להכניס בו עיטורים ולהתאים את הרכבתו לבתים בהם יש מורכבות מבנית הזקוקה להתאמות מיוחדות. 

על מנת לייצר פרגולה משולבת ברזל ועץ נדרשת מיומנויות של מסגריה מיומנת ומנוסה יחד עם ידע ייחודי לייצור פרגולות מברזל מגולוון. מעט מאוד מהחברות שמרכיבות פרגולות יודעות לייצר פרגולות מברזל מגולוון, רובן מייצרות פרגולות אלומיניום שהוא חומר קל ונוח יותר לייצור (אך עם החסרונות שלו). 

החלק של הברזל בפרגולה מתאים לעיצובי היי-טק של בתים מודרניים בהם הלקוחות רוצים לראות התאמה בין עיצוב הבית לעיצוב המרחב החיצוני. 

שילוב העץ בפרגולה יעניק לבית סגנון כפרי אותנטי. התוספת של העץ לפרגולה מרככת את מראה הפרגולה ונותנת לו מראה חמים וביתי, עם  כל היתרונות הגלומים בברזל. שילוב העץ בפרגולה הוא על ידי בניית שלד עשוי מברזל מגלוון עם נגיעות של חלקי עץ אשר מעטרים את הפרגולה וממוקמים בחללים שיוצר פרופיל הברזל. בפרגולות משולבות עץ וברזל, העץ ישמש גם כאמצעי ההצללה.

פרגולה מברזל ועץ היא מבנה מרשים למתבונן בו. הפרגולה מתאימה במיוחד לווילות או לבתים פרטיים גדולים, כדי שיהיה אפשר להתרשם מגודלה ומהמראה המרהיב של שילוב החומרים שבה. 

פרגולה מברזל ועץ

"כתום" – ליווי מלא לכל אורך בניית הפרגולה

מהרגע הראשון של תכנון ועיצוב הפרגולה ועד המוצר המוגמר תקבלו ליווי ושירות מקצועי של צוות המפעל כל אחד בתחומו.

אנו נתחיל את התהליך בבירור של המטרות והצרכים שלכם להתקנת פרגולה בביתכם. בשיתוף פעולה מלא איתכם או עם בעלי המקצוע מטעמכם, נתכנן את עיצוב הפרגולה ונבצע התאמה אישית לסגנון והטעם שלכם.

תהליך התכנון יותאם לתקציב שלכם, למידות הדרושות ולתנאי השטח בחצר הבית.

לאחר שלב ההזמנה מתחיל השלב של ייצור הפרגולה במפעל שלנו על ידי צוות מקצוענים מומחים. פרגולה מברזל בשילוב עץ תיוצר במידות המתאימות בהתאם לעיצוב שנבחר, חיתוכי הברזל מבוצעים בטכנולוגיית לייזר מתקדמת, ברמת גימור מושלמת עם מחשבה על הפרטים הקטנים. העובדים במפעל הם בעלי הידע והניסיון הדרוש לשילוב העץ בפרופילים של הברזל המגולוון בהתאם לשלב התכנון.

עם השלמת הייצור מתקינים מטעם חברת "כתום" יגיעו לביתכם להצבת הפרגולה והתקנתה בחצר הבית. אנו שמים דגש על מקצועיות ובטיחות בלתי מתפשרת בשלב ההתקנה של הפרגולה ונותנים תשומת לב לביצוע מוקפד שבסופו תוצב פרגולה חזקה ובטוחה לשימוש. 

אחד היתרונות הגדולים הוא שהאחריות היא עלינו – במפעל שלנו נותנים אחריות מלאה על הייצור וההתקנה ונמשיך לתת לכם שירות תיקונים במידת הצורך בכל תקופת האחריות.

מחיר פרגולה מברזל

פרגולה מברזל ועץ של "כתום"  – עוצמה ויופי

שילוב הברזל והעץ יוצרים עיצובים אסתטיים בצד עמידות וחוזק לאורך זמן. לפרגולות ברזל בלאי נמוך והברזל עומד איתן גם בתנאי מזג אוויר קשים. במפעל שלנו עושים שימוש בחומרים איכותיים וחזקים לייצור פרופילים עמידים ובעובי המתאים לפרגולות. חוזקו של הברזל המגלוון אינו פוגם ביכולת לעצב אותו במראה אלגנטי ועדין.

תחזוקת הפרגולה

איכות הפרגולה כתוצאה מאופן הייצור, החומרים שבשימושו של המפעל והתקנה אמינה בשטח הבית יוצרים מבנה חזק ועמיד שאינו דורש פעולות תחזוקה מיוחדות. פעולת התחזוקה היחידה הנדרשת בפרגולה משולבת ברזל ועץ היא צביעה אחת ל-5 שנים.

בונוס – פרגולה שהיא סוכה

חברת "כתום" מובילה פטנט ייחודי ויוקרתי המאפשר להפוך את הפרגולה המשולבת שלכם ולהפוך אותה לפרגולת ברזל ועץ כשרה לסוכות. אנחנו בכתום מכירים היטב את הלכות בניית הסוכה ויודעים להתאים אליהן את המוצרים שלנו. תהליך הייצור של הפרגולה מאפשר להפוך אותה לסוכה כשרה בחג הסוכות, באמצעות מנגנון שהוא פטנט מיוחד המאפשר הנחת סכך ללא צורך בטיפוס לגג הפרגולה. למידע נוסף על פרגולות כשרות לסוכות – הקליקו

לסיכום, חברת "כתום" מציעה מגוון גדול של פרגולות מסוגים וחומרים שונים כפתרונות הצללה והגנה מפני גשם. אנו מייצרים פרגולות מברזל, מאלומיניום ופרגולות משולבות ברזל ועץ. אנו מציעים עיצובים מרהיבים בהתאמה אישית לצרכיו ולטעמו של הלקוח והצוותים שלנו עומדים לרשותכם מרגע התכנון ועד ההתקנה ומלווה אתכם בכל תקופת האחריות.  

סוכך אלומיניום - כתום
לפרגולה מושלמת - צרו קשר
למה לבחור ב'כתום'?
איזהו חכם הלומד מכל אדם

"אנחנו זוג פדנטים שלא מתפשר על אף פסיק ושואף תמיד לטוב ביותר, כך בדיוק הגענו לכתום. ביקשנו פרגולה משולבת עץ וברזל בסגנון ייחודי, כזה שיתאים לחצר הבית וישאיר רושם מהמם, והצלחנו!"

"יש המון מתקיני פרגולות שמבטיחים הבטחות, זורקים מחירים לאוויר ובפועל מציגים תוצאות שרחוקות מאוד מהציפיות. מנגד, יש את יהודה והנבחרת של כתום, אשר עומדים בהתחייבויות ומספקים תוצאה שעולה על הדימיון".

"כל אחד שמטייל ברחבי העיר ירושלים וזוכה לראות את הפרגולות של כתום מבין כי אין עיצובים כאלה ואין ירידה לפרטים ברמה הזו. כתום מתעקשים על כל חיבור ועל כל פרופיל, חשובה להם רמת הגימור, האסתטיות ודרך העבודה".

פרגולת עץ של כתום
פרגולת עץ וברזל
פרגולה בשילוב ברזל ועץ